Jump to content
  • 0

[HElP] Crashed


nikejuli

Question

Geia sas pedia simbeni kati poli periergo sto server mou enas pextis apto idio mou to net crashare to server katalathos patouse na alaksi subclass kai molis patouse kolouse o server deiladi oli i pextes emenan mesa ala den mporousan na kounithoun kai osi pigenan na mpoun kolousan sto loadding meta to start p patas telos pantwn afton ton char tou ton ekana delete aftos eitan neos sto lienage deiladi oti ekane to ekane katalathos ola kala ton ekana delete den ksana egine gia kamia eudomada.Meta omos to ekAne kApios alos player p dEn einai apto net mou kai crashAri kai Aftos to server xwris na to thElEi ti simbeNi mpwrei kapios na me voithisi?

 

o Server eiani se dedicate exw surche.

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

loipon aku me  prosektika 

xrisimopiis custom subclass  master? i tus grand masters? (maximilian etc? )

an xrisimopiis kapion custom sub class master  kanton delete 

ke xrisimopihse  tus grand masters*

ke episis  to na perimeni  enas  char 15 sec gia ena action dn kani ,  fantasu tin idia stigmi se 20-25 chars  na duleuoun ta deuterolepta  o server chrasharei ;)

an den petixi to proto pu eipa  bgale to mod me ton  para gia 15 sec ;)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

meta omos tha stackaroun ta sub ama to vgalo.

kanto 5 sec tote  .. ;) an dn dulepsi bgalto  .. ute  egw to xrisimopio dn aksizi ... gia na min stuckarun ta sub eiparxi alos  tropos 

min kanis na mporeis na alaksis  ola ta subclass  apo ton idio master  ke min  bazeis  polous grand master  konta 

 

kanto 5 sec na krataei  prota ke pes m

Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia n mn stuckaroune t sub ine o flood protector diladi.. N tou leei vgale weapon.. armor k otan kanei sub n tous leei dont make sub so rapidly..

n tous afini n kanoune sub k otan pane n patisoune sto html gia n kolisoune t sub n leei pali dont sub so rapidly opote xrisimopiise t flood protector s gia n t apofigisi aplos mporis n kaneis t char n mn mpori n aniksi oute html oute tpt gia n mn t stuckari... Opote k tr p exis t para mporoune n kolisoune class ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 0

loipon aku me  prosektika 

xrisimopiis custom subclass  master? i tus grand masters? (maximilian etc? )

an xrisimopiis kapion custom sub class master  kanton delete 

ke xrisimopihse  tus grand masters*

ke episis  to na perimeni  enas  char 15 sec gia ena action dn kani ,  fantasu tin idia stigmi se 20-25 chars  na duleuoun ta deuterolepta  o server chrasharei ;)

an den petixi to proto pu eipa  bgale to mod me ton  para gia 15 sec ;)

 

kamia allh mlkia 8a mas peis , pas kai les mlkies xwris na 3ereis to flood protection kai ta action dn einai ta monadika pou ginontai otan trexei enas server

ti na pw 8es na boh8as? boh8a alla mn pas kai les mlkies

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kamia allh mlkia 8a mas peis , pas kai les mlkies xwris na 3ereis to flood protection kai ta action dn einai ta monadika pou ginontai otan trexei enas server

ti na pw 8es na boh8as? boh8a alla mn pas kai les mlkies

O for Owned

 

Eklepse t sources apo tn Light k tn ekane NewLight xwris n kseri tpt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock