Jump to content

[GR] Psaxnw ena pack


Recommended Posts

Psaxnw na agorasw ena l2j pack gia freya me ola ta protections kai fixarismeno. Opios borei na m protinei kati as m pei...

Kai kati allo,ama 8elw na anoi3w server pio kala einai na ftia3w diko m pack?h na agorasw?

Link to comment
Share on other sites

gt na pas se etoimo pack k se periptwsh pou thes na kaneis diafores allages na mhn mporeis?ektos k ean s dwsoun to source tou..

Epipleon , kalutera tha einai na katseis k na breis to project pou thes kai na pareis to source tou kai na ftiakseis oti thes efoson yparxoun polla fixes edw sto forum k na matheis.

Link to comment
Share on other sites

gt na pas se etoimo pack k se periptwsh pou thes na kaneis diafores allages na mhn mporeis?ektos k ean s dwsoun to source tou..

Epipleon , kalutera tha einai na katseis k na breis to project pou thes kai na pareis to source tou kai na ftiakseis oti thes efoson yparxoun polla fixes edw sto forum k na matheis.

ante pes pos ekana ena diko m compile gia freya paradeigma.Pos ftiaxnw ta protections kai ta bug kai afta?mono apo guide?dld ama ta ftia3w egw ola afta einai to idio me to na to agorasw apo kapion developer kalo?
Link to comment
Share on other sites

ante pes pos ekana ena diko m compile gia freya paradeigma.Pos ftiaxnw ta protections kai ta bug kai afta?mono apo guide?dld ama ta ftia3w egw ola afta einai to idio me to na to agorasw apo kapion developer kalo?

Yep , kalutera diko sou!kai nai einai to idio..etsi kialios oti problhma kai an exeis me ta fixes pou les..mporoun na se help oloi sto forum!
Link to comment
Share on other sites

σου πουλαω κανα pack απο 10 εως 20 ευρα , θα μιλήσουμε μετα Msn

Αθλια pack

 

ΑΦΟΥ ΡΕ CLOUD ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟ Java

δεν θα αφησουμε να κοροιδευεις και τα ατομα εδω

 

Link to comment
Share on other sites

ante pes pos ekana ena diko m compile gia freya paradeigma.Pos ftiaxnw ta protections kai ta bug kai afta?mono apo guide?dld ama ta ftia3w egw ola afta einai to idio me to na to agorasw apo kapion developer kalo?

 

sou eipa psakse sto forum kai allou / katse peiramatisou kai tha matheis , eidalws paratata an ta thes ola etoimo den prokeite na matheis tipota etsi.H diafora me to na agoraseis apo kapoion ena pack einai oti den eisai sigouros an tha sou dwsei auta pou tou zhtas, to source tou pack kai ena ipotithemeno support sta bugs tou

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...