Aion official erotisi

Xerete,Pedia lew na arxiso Aion off kai enas filos mou leei oti ama paro to collector edition(pack) 8a exei + extra kapia items ti diafora exei ap to alo kanoniko  :-\ ? kai an nai ti item....parakalo.

Den eimai sigouros oti kykloforei pleon to Aion se ekdwsh collector's edition.

An to vrikes kapou tote tha einai xexasmeno apo tote p bgike to paixnidi (Kapou ton Semptembrio an thymamai kala tou 2009!)

Na agoraseis to kainourgio kai oxi to palio kathws an agoraseis to palio tha prepei meta na katevaseis to update pou einai arketa megalo.

Gia na exeis sto myalo s ti prepei na agoraseis rixe mia matia sto NCsoft Store

Etsi tha prepei na einai to paixnidi pou tha pareis.

An vrikes collectors MIN to agoraseis. Ta items p edine den exizoun ta parapanw lefta kai opws s eipa einai i palia ekdosi tou game kai tha xreiastei na kaneis ena megalo update!

An exeis alles apories grapse edw

This topic is now closed to further replies.

• Hello everyone, I need help with a script I found on the internet for auto target. It's working fine, but it targets any player in PvP, and I want to block certain classes. I added the condition and not ((User.ClassID = 27) or (User.ClassID = 103)) to the script, but after that, it doesn't target any class at all. I want it to target only specific classes defined in the script.           if (user.DistTo(Char2) < radius_max)         and not (char2.ismember)         and not (char2.dead)         and not (user.clanid = char2.clanid)         and not ((User.ClassID = 27) or (User.ClassID = 103))         and (char2.pvp) then          begin
    • Remove the if part of the code:   if (template.isType("L2RaidBoss")) { spawn.setRespawnMinDelay(43200); spawn.setRespawnMaxDelay(129600); RaidBossSpawnManager.getInstance().addNewSpawn(spawn, 0, template.getBaseHpMax(), template.getBaseMpMax(), permanent); } else { SpawnTable.getInstance().addNewSpawn(spawn, permanent); spawn.init(); } if (!permanent) { spawn.stopRespawn(); } activeChar.sendMessage("Created " + template.getName() + " on " + target.getObjectId());  
    • Hello, i use L2jSunrise, and i want to know how i can edit these lines to have possibility to spawn more than 1 raid ( instance )?   if (RaidBossSpawnManager.getInstance().isDefined(spawn.getId())) { activeChar.sendMessage("You cannot spawn another instance of " + template.getName() + "."); } else { if (template.isType("L2RaidBoss")) { spawn.setRespawnMinDelay(43200); spawn.setRespawnMaxDelay(129600); RaidBossSpawnManager.getInstance().addNewSpawn(spawn, 0, template.getBaseHpMax(), template.getBaseMpMax(), permanent); } else { SpawnTable.getInstance().addNewSpawn(spawn, permanent); spawn.init(); } if (!permanent) { spawn.stopRespawn(); } activeChar.sendMessage("Created " + template.getName() + " on " + target.getObjectId()); }  
    • για σας εχεισ κανεις την database του l2 trinity  ?  ευχαριστω 
    • Sorry I can't reveal my server information to you. If you are really interested then pm me and come to my server to test it
  • Topics