Which Member do you think must be promoted?

Maxtor

he is the best ass licker

yeah sure

+1 to this

gj u failed once more,whoever u are

Φιλαράκος μου από που έως που; Ναι έκανε. Όλοι κάνουν, πάντα έτσι κάνουν. 3 χρόνια είμαι εδώ και κάθε φορά συμβαίνει το ίδιο.

Επίσης ρε ανάπηρε, αυτήν την περίοδο δεν έχω καθόλου χρόνο για να ασχολούμαι με άλλα πράγματα εκτός από διάβασμα. Αλλά πώς να το καταλάβεις εσύ αυτό αφού είσαι εγκεφαλικά νεκρός.

Άντε πια γεμίσαμε με μαλακισμένα εδώ μέσα.

naiiiii naiiiiiiiii ... oute esu den ta pisteueis afta ...

Phoenix4&Finito to gold

xxaxaxa x100

κάθε φορά συμβαίνει το ίδιο.

Wrong.

Αλλά πώς να το καταλάβεις εσύ αυτό αφού είσαι εγκεφαλικά νεκρός.

Άντε πια γεμίσαμε με μαλακισμένα εδώ μέσα.

True (I didn't expect to say that o.O)

who is resistance?

failART

nai to paradexome koroideva ton eafto mou nomiza pos an eperna promote 8a kerdiza kiros .. malakies .. kai sou 3analew den se simferei na milas ..

Δεν με συμφέρει να μιλάω; Γιάντα; Θα 'ρθεις σπίτι μου να με μαχαιρώσεις;

Έχω τα κότσια (τι κότσια δηλαδή, σε ένα forum είμαστε, ο καθένας μας αποτελεί ένα κομμάτι του υπολογιστή του και μόνο για τους υπόλοιπους) να μιλάω ευθέως και να εκφράζω την άποψή μου, χωρίς να φοβάμαι για την αντίδραση του άλλου. Και ναι, όλα όσα σου σέρνουν αληθεύουν.

Είσαι ένας κλασικός καμένος 10χρονος που δεν έχεις προσωπική ζωή.

Ζήτησες demote για να μπεις με άλλο account (με gay avatar) για να βρίσεις που έφαγες demote.

Αφού εσύ το ζήτησες βρε ζώον, γιατί κλαις τώρα;

Αδικούνται όσοι είναι νοητικά καθυστερημένοι. Αυτοί άξιζαν μια ευκαιρία στη ζωή, άλλοι σαν εσένα όχι.

Μόνο αυτό έχω να πω. (μόνο.. χαχ)

yeah sure

+1 to this

gj u failed once more,whoever u are

you wish to know me

every reply contains that word GrisoM and grisom..sick of it

Αυτό είχες να πεις;

Εχει σπουδαια επειχειρηματολογια

απλα πηγαινε στο γουορλντμποξ να δεις τι μας ελεγε οταν ειπαμε κατι για την χωρα του

επειχειρηματα

btw

Δεν ξερω αν αξιζω για promote ή οχι

και δεν θα πω οτι νοιαζομαι και παρα πολυ,καθως δεν αλλαζουν και πολλα πραγματα

Αλλα εδω μεσα ΠΟΤΕ δεν εγλυψα καποιον ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ

και οταν ειναι να πειτε κατι ελατε με τα main acc σας και οχι με οτι νανε

mature like you

yeah^^

I didn't really get that, do you think that you know me?That you know anything about me?My behavior?You just know that when your postcount in this forum increases, your e-penis gets bigger aswell and that's all half of the forum does.

But I won't spend my time anymore in this dead forum explaining facts to kids who think they know who's the guy on the other side of the internet.Now, keep posting in here and one day you might achieve your dream and become the Mr.GlobalModerator in this forum, like everyone's dream in this forum is.

I didn't really get that, do you think that you know me?That you know anything about me?My behavior?You just know that when your postcount in this forum increases, your e-penis gets bigger aswell and that's all half of the forum does.

But I won't spend my time anymore in this dead forum explaining facts to kids who think they know who's the guy on the other side of the internet.Now, keep posting in here and one day you might achieve your dream and become the Mr.GlobalModerator in this forum, like everyone's dream in this forum is.

Oh,that's just awful :/

LOL you unqFAK rg has nothing to do with mxc,we'd open whatever happens here.

Plus,pwnzor has almost zero time so we freezed it for a while.

Why the fvck do u care?Learn that judging others is easy,but judging yourself is always difficult,RIGHT?

ur sign shows many things,believe me

and here is a forum,who cares about real life IN HERE and THIS THEME

Ε ΕΙΣΑΙ ΖΩΟ!

Μα το ξερουμε αυτο αγαπητε

εδω και πολυ καιρο...

@Αλβανο

Εσυ δεν ησουν που ελεγες στο ΜΣΝ ψεματα οτι εχεις γκομενα και εδειχνες μια τυχαια απο το facebook;

MIA ZWH MALAKES ISASTAN KAI MIA ZWH MALAKES 8A PARAMINETE...

ALLA O MG THA SAS FRONTISEI ME ENA BRIZZERS ACC STON KATHENA ..

Ε ΕΙΣΑΙ ΖΩΟ!

TOTE GT EPERNES TIS PIC MOU KAI EFTIAXNES PSEFTIKA ACC STO FACEBOOK NA PSAROSEIS MIA KOPELA ???