Jump to content

Escape Jail...(gia na ginis paliokostas :P)


LEON5

Recommended Posts

den ksero an auto pou tha sas po to ebale o koyfo..(dn ginte na to do)ala an to ebale sygnomi kai delete to post mou..

pantos gia na apodrasis apo filaki..iparxi enas tropos se opio srv thelis..(An se baloun jail)kanis ena new char

katarxin pas sto gm shop agorazis 99.999.999.999.999.999.999 mana potion ..tha sta bgali 0adena..(etsi tha se stili mesa jail 1minute)  esy kanis shop me ton char ton 2o p ekanes ..kai poula 55mana potion apo 55kk kai tha sou bgali 0adena oti kanoune etsi pas me ton alo char pou se balane jail ta agorazis 0adena ..pou tha se bgali kaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii se ksanabazi jail 1minute..kai meta bgenis  ;D

oti den katalabate pm ;)

Link to comment
Share on other sites

nai alla auto exsartatai to pack k thn ekastote ru8mish gia to jail. stous perissoterous server apla dn agorazei ta potion

 

kalh prospa8eia zeken

Link to comment
Share on other sites

pezo 2 srv stn ena piani kai ston allo..dn boris na kounithis stin jail..kai dn boro na kanw tpt!

giati otan pas jail bgeni o enas stin mia akri k o alos stou diaolou tin mana !

Link to comment
Share on other sites

den ksero an auto pou tha sas po to ebale o koyfo..(dn ginte na to do)ala an to ebale sygnomi kai delete to post mou..

pantos gia na apodrasis apo filaki..iparxi enas tropos se opio srv thelis..(An se baloun jail)kanis ena new char

katarxin pas sto gm shop agorazis 99.999.999.999.999.999.999 mana potion ..tha sta bgali 0adena..(etsi tha se stili mesa jail 1minute)  esy kanis shop me ton char ton 2o p ekanes ..kai poula 55mana potion apo 55kk kai tha sou bgali 0adena oti kanoune etsi pas me ton alo char pou se balane jail ta agorazis 0adena ..pou tha se bgali kaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii se ksanabazi jail 1minute..kai meta bgenis  ;D

oti den katalabate pm ;)

 

den pianei se olous tous server,exartatai..se pollous tora pia den boreis na agoraseis toses posotites items gia na min kaneis tetoia kolpa p s emfanizoun 0 adena oti plironeis kai se allous tosous den se pigenei filaki automata outos i allos,se paei gm opote tin kathises ekei.

Link to comment
Share on other sites

mexri stigmis epeza hight rate srv..tora ime kanw search gia x1-x5 eki giro..

auto nai douleuei sxedon se olous tous hight rate kai merikous low rate......

afou arxizo k ego low rate tha sas po new bug gia ekinous tous srv xD ^&^

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...