CarmineAngelo Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Λοιπον μάγκες πιγα να ανοιξω gameserver ολα ρυθμιζμενα db περασμενη ετσ ανοιγω gameserver , παει μεχρι (ενα σημειο) κ κολαει Δεν μου βγαζι ουτε ερρορ ουτε τιποτα απλα κολαει εκει Χρειαζομε βοηθεια , ( Με τεαmviewer αν δεν καταλαβω ) Οποιος το φτιαξει περνει Reward 1k Adena
0 Red-Hair-Shanks Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 pi8anon na exeis alla3i kati sta confirg kai na min to dexete. 3ana perna to pack kai min alla3is tpt kai pes mou
0 CarmineAngelo Posted September 3, 2010 Author Posted September 3, 2010 pi8anon na exeis alla3i kati sta confirg kai na min to dexete. 3ana perna to pack kai min alla3is tpt kai pes mou Θες να μπεις με teamviewer να δεις?
0 HellRuLeR Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Λοιπον μάγκες πιγα να ανοιξω gameserver ολα ρυθμιζμενα db περασμενη ετσ ανοιγω gameserver , παει μεχρι (ενα σημειο) κ κολαει Δεν μου βγαζι ουτε ερρορ ουτε τιποτα απλα κολαει εκει Χρειαζομε βοηθεια , ( Με τεαmviewer αν δεν καταλαβω ) Οποιος το φτιαξει περνει Reward 1k Adena Ανέβασε photo με το error.
0 mikrosgiwrgakis.com Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Ανέβασε photo με το error. diabases to 1o post? Δεν μου βγαζι ουτε ερρορ ουτε τιποτα απλα κολαει εκει den nomizw... koita sigoura kati exeis piraksi 100% auto den ginete na simvenei kathos na exeis ekei to gameserver k na douleuei tin epomeni mera na min anigei k na kolaei sigoura kati evales kati pirakses ston server-inside server k apo ekei k pera ta epekse k den to dexete. thimisou an exeis kanei tpt...ti itant o teleuteo pragma p eixes kanei ston serveR?
0 CarmineAngelo Posted September 4, 2010 Author Posted September 4, 2010 μήπως δεν έχει χώρο στο δίσκο? Πλακα κανεις? το Pc είναι για gaming δεν εχει τπτ μέσα..
0 CarmineAngelo Posted September 4, 2010 Author Posted September 4, 2010 Problem Solved . No One Winner
Question
CarmineAngelo
Λοιπον μάγκες πιγα να ανοιξω gameserver ολα ρυθμιζμενα db περασμενη ετσ ανοιγω gameserver , παει μεχρι (ενα σημειο) κ κολαει
Δεν μου βγαζι ουτε ερρορ ουτε τιποτα απλα κολαει εκει
Χρειαζομε βοηθεια , ( Με τεαmviewer αν δεν καταλαβω )
Οποιος το φτιαξει περνει
Reward 1k Adena
9 answers to this question
Recommended Posts