skoupas Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 hi s olous tha ithela ena <<java code>> p dn mporo na vro k exei to eksis command //loadc i akoma kalitera to code me to //fake opoios mporei na m help tha to ektimousa poly :D :D Quote
0 Grim. Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 ama mas exiguses ti kanan kai auta ta code Quote
0 Rain^ Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 auto den tha ginei pote share min to psaxneis.An to thes to poulaw me 5-10 eurw Quote
0 `Rοmeο Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Kalitera psa3e dn Aksizi na dwsis $ gia afto to pragma anyway diko s prob einai afto :D Quote
0 MixMasteR Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 auto to code dn einai pou kaneis load chars eno dn einai autoi on? Quote
Question
skoupas
hi s olous tha ithela ena <<java code>> p dn mporo na vro k exei to eksis command //loadc
i akoma kalitera to code me to //fake opoios mporei na m help tha to ektimousa poly :D :D
4 answers to this question
Recommended Posts