Jump to content

Question

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Psaxnw Gia Source gia L2jBrasill den 3r poso vevea pouliete an dw oti mpwro na to agoraso 8a to kanw.

apo empisto atomo thelw ,euxaristo

......]

το source ενός pack είναι το Workspace.που το ανοίγεις με eclipse ,και δουλεύεις πάνω σε αυτό

L2Jbrasil?

θα δώσεις λευτά για l2jbrasil?lol.

• 0
Posted

......]

το source ενός pack είναι το Workspace.που το ανοίγεις με eclipse ,και δουλεύεις πάνω σε αυτό

L2Jbrasil?

θα δώσεις λευτά για l2jbrasil?lol.

sorry mperdeutika l2jarchid. tou l2forever to pack.. kati gia source den m eleges ?:s dn 3erw p 8a vrw to last rev tou l2jarchid. gia afto :S

• 0
Posted

sorry mperdeutika l2jarchid. tou l2forever to pack.. kati gia source den m eleges ?:s dn 3erw p 8a vrw to last rev tou l2jarchid. gia afto :S

τα έχεις κάνει κουλουβάχατα μεσα στο μυαλό σου :p.

το archid είναι private team,και προφανώς αυτό που σου έδωσε είναι ένα προκατασκευασμένο pack.

• 0
Posted

τα έχεις κάνει κουλουβάχατα μεσα στο μυαλό σου :p.

το archid είναι private team,και προφανώς αυτό που σου έδωσε είναι ένα προκατασκευασμένο pack.

kouloubaxata?.. kai oxi mono ase file exw dosei pistevo panw apo 200euro.. kai pack kalo dn exo parei..

eixa dosei 60euro gia pack kalo se enan edw kai  m edose ena moufa.. dn thimame wmos to wnoma tou..

120euro gia host p edosa.. ase etimos na autoktoniso eime..

kai oxi tpt alo.. to pack p exw oute floodprotect dn exei.. fanta sou..

kai twra dn 3erw pos 8a vrw floodprotect.. giati m eipan oti to hack pou m kanoune eine apo phx drop item

kai to flood exei nwmizo gia flood drop item ka8e 10sec:XXXX

• 0
Posted

kouloubaxata?.. kai oxi mono ase file exw dosei pistevo panw apo 200euro.. kai pack kalo dn exo parei..

eixa dosei 60euro gia pack kalo se enan edw kai  m edose ena moufa.. dn thimame wmos to wnoma tou..

120euro gia host p edosa.. ase etimos na autoktoniso eime..

kai oxi tpt alo.. to pack p exw oute floodprotect dn exei.. fanta sou..

kai twra dn 3erw pos 8a vrw floodprotect.. giati mta  eipan oti to hack pou m kanoune eine apo phx drop item

kai to flood exei nwmizo gia flood drop item ka8e 10sec:XXXX

eleos :D...to sofaki k anei me 60 euro apekta pack trela codes mesa oti thes....episis l2jarcid ine mono me lefta dld autos pou elege oti se edine tou l2forever itan pseutaras kai se edose ena prec pac(eksalou l2for ever xrisimopoiei l2off kai oxi l2jarcid) telos...kalo pack an thes xoris leuta afou dn exeis xrono ...kane l2jequal kai pro8ese fixes(ta pio pola ine fixed)

an exeis xrono compile l2j kai ta pernas ola esi apo tin arxi

• 0
Posted

eleos :D...to sofaki k anei me 60 euro apekta pack trela codes mesa oti thes....episis l2jarcid ine mono me lefta dld autos pou elege oti se edine tou l2forever itan pseutaras kai se edose ena prec pac(eksalou l2for ever xrisimopoiei l2off kai oxi l2jarcid) telos...kalo pack an thes xoris leuta afou dn exeis xrono ...kane l2jequal kai pro8ese fixes(ta pio pola ine fixed)

xrono exw apiro file.. apla ana ala3o pali pack paei.. dn 8a exo oute 1 online 2wipe ekana exasa arketa atoma..

kai twra me to zori vlepw 20-30 online..

• 0
Posted

1)Τα pack τα κάνει ο Coyote

2)Equal?(σαφώς είναι καλύτερο από πολλά wannabe project,αλλα όχι.)

Unholy αφου έχεις χρόνο.

κάτσε και ξεκινά με ένα l2j pack,και ξεκίνα να το fix.

• 0
Posted

1)Τα pack τα κάνει ο Coyote

2)Equal?(σαφώς είναι καλύτερο από πολλά wannabe project,αλλα όχι.)

Unholy αφου έχεις χρόνο.

κάτσε και ξεκινά με ένα l2j pack,και ξεκίνα να το fix.

eixa prospathisei alla m evgaze ena error sto build. eixa kanei post edw to error alla kaneis den m edose mia sosti apantisi sto pws na to fix..
  • 0
Posted

autos edw `Аллигаторы®™ kai emena mou eipe sou poulaw to pack l2forever alla esu tin patises..pires to moufa ..dld eine kleftaras to paidi ;D

και wannabe είναι.

eixa prospathisei alla m evgaze ena error sto build. eixa kanei post edw to error alla kaneis den m edose mia sosti apantisi sto pws na to fix..

άάά στο compile κόλισες?>.>