Jump to content

Kalitero Video me l2 oly fight


Recommended Posts

KANTE EDO POST ME VIDEO APO OLYMPIADA POU PISTEVETE OTI ESKISAN

 

 

 

 

ena apo ta video m pou eskisa xD

 

 

Pw Kala to paradexome Niothis oly dn lew katse na valw kai egw ena diko m :P

Link to comment
Share on other sites

Pw Kala to paradexome Niothis oly dn lew katse na valw kai egw ena diko m :P

 

Egw de pisteuw na leei alh9eia.. oti einai dikos tou o Char Stin Oly.. giauto ton rotaw .. anyway.

 

Einai wraio to Video.. kai to Paidi 3erei na paizei Paladin  Poli kala..

Link to comment
Share on other sites

KANTE EDO POST ME VIDEO APO OLYMPIADA POU PISTEVETE OTI ESKISAN

 

 

 

 

ena apo ta video m pou eskisa xD

Poso pseutis prepei na eisai?Proton to pedi dn einai ellhnas.

Esi kala kala oute na benis oly dn xeris.

Link to comment
Share on other sites

Egw de pisteuw na leei alh9eia.. oti einai dikos tou o Char Stin Oly.. giauto ton rotaw .. anyway.

 

Einai wraio to Video.. kai to Paidi 3erei na paizei Paladin  Poli kala..

omg kai pianou na ine o char?????!???!??? white ealge pezo dikos m ine xd
Link to comment
Share on other sites

Poso pseutis prepei na eisai?Proton to pedi dn einai ellhnas.

Esi kala kala oute na benis oly dn xeris.

 

 

Ontws.. koita twra pou to prose3a.. to paidi pou paizei Oly Sta pms de milaei ellhnika..

 

 

omg kai pianou na ine o char?????!???!??? white ealge pezo dikos m ine xd

 

Patas Oly Fights.. kai sou Vgazei(Youtube). Toso duskolo einai nomizeis?? Pff.. na valw kai egw 1 dld o kalteros paixtis tou L2 stin Oly.. ti 9a pw.. Ena apo ta video mou pou eskisa?? edw kala kala de 3ereis ti einai photoshop.. gia na kaneis to video..

Link to comment
Share on other sites

Poso pseutis prepei na eisai?Proton to pedi dn einai ellhnas.

Esi kala kala oute na benis oly dn xeris.

 

lol pedes exw ena alo videaki pirazi na to addaro einai enas apo to maxcheaters legete Makawai kai pezi official tank na dite pios einai pro player sec :)

 

 

Kai Edw O Pro Player Tou Bartz :P

Link to comment
Share on other sites

me xsereis kai apo xtes???

 

Gt Prepi na se kseri gia na s pei afto me alounou Video dixnis oti eise esy akoma kai ena 5 xrono dn tha to xapsi.

Link to comment
Share on other sites

Oxi ala kserw t palikari.

0xa00a0xa psema kai kako pou peftei esi me xsereis ego den se xsero pooooooo re pate kala??ela ama zilevete p ego exo ena video me mena na dixso...eseis den vlepo na exete tpt...tora an to zilevo to leme (to xsero to palikari) ti na po an kai o char aftos dn ine pragmatika dikos mou..ego ton eftiaxsa ton edosa se enan filo kai meta apo kairo stamatise to l2 kai ton char ton pira ego kai to video afto ego to evgala...
Link to comment
Share on other sites

0xa00a0xa psema kai kako pou peftei esi me xsereis ego den se xsero pooooooo re pate kala??ela ama zilevete p ego exo ena video me mena na dixso...eseis den vlepo na exete tpt...tora an to zilevo to leme (to xsero to palikari) ti na po an kai o char aftos dn ine pragmatika dikos mou..ego ton eftiaxsa ton edosa se enan filo kai meta apo kairo stamatise to l2 kai ton char ton pira ego kai to video afto ego to evgala...

 

KK STOP Twra na vrizeste kai na fevgete //oftopic

Link to comment
Share on other sites

0xa00a0xa psema kai kako pou peftei esi me xsereis ego den se xsero pooooooo re pate kala??ela ama zilevete p ego exo ena video me mena na dixso...eseis den vlepo na exete tpt...tora an to zilevo to leme (to xsero to palikari) ti na po an kai o char aftos dn ine pragmatika dikos mou..ego ton eftiaxsa ton edosa se enan filo kai meta apo kairo stamatise to l2 kai ton char ton pira ego kai to video afto ego to evgala...

 

Mou 9umizeis Mikra Paidakia .. Pou Zhleuoun ta Video. Kai kanoun Topic Gia na di3oun kai kala.. einai dikos mou char.. pff/ To Sunexizeis kiolas.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...