Jump to content
  • 0

help plzz

Question

Posted

re pedes 3eri kanei pos mporo na ftia3o to dikoumou system gia na mporoun i alli na pezoun stos server mou 3ero pos einai eina programataki pou mpotro kai diabazo to arxio l2 pou einai san simiomatario ama 3erei kapios as boithisi ????????????????????

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Man ego mporo na help.An exeis to idio programma p arxizi apo E**t  einai ok.Akou prota anoigeis auto to programe.Meta anoigeis me auto to programe to l2.ini tou system alla OXI TOU DIKOU S...Dld kane antigrafi to system p exeis esu....kai anoikse to l2.ini tou system p ekanes antigrafi.Meta stis protes grames kapou leei ServerAdress...mpeneis edo http://www.ip-adress.com kai ton arithmo p s leei einai to IP...auto na ksereis oti an dn einai static allazei...Opote dn mporeis na exeis patch...an kleiseis to PC allazei..alla mporei kai oxi..spania bebea.An thes tpt allo mporo na s po me to no-ip kati.An dn se bolepsei auto..An thes ksanakane Post :)

• 0
Posted

an dn exeis static IP mporeis na exei Dynamic IP...alla patch mporeis na kaneis....arkei na exeis ta programmata...... www.no-ip.com mpes kai kane ena Dynamic IP polu apla kai eukola.... an breis provlima postare.... See ya!

• 0
Posted

me Fileedit mpwris na kanis afta ta pragmata aliws den ginete kai amma xriazese fileedit mwpris na to katevasis kai apo google den einai kati to diskwlo

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...