[Help] Custom Skills NPC

k00k00

Question

Kalhspera, Sto pack mou exw ena custom skill to opio to pernei o paixtis molis patisei sta 500 pvp alla den exw kapio npc gia na to dinei afto... Epsaksa kai edw alla den vrika kati, mipws mporeite na me voh8hsete?

3 answers to this question

Loipon,an thes na to dineis afto to skill os gm k dn ksereis to id tou pata me ton gm char Alt + G kai grapse sto text box to name tou skill i mono ena komati apo to name tou k pata skill search,tha vreis to id,k apo to gm panel tha to doseis se kapion xrisimopiontas to add skill,vazeis to id k dipla to lvl,an exeis provlima kane reply..elpizw na se voithisa,ektos k an enoeis na valeis to skill na to dinei kapio npc

den mporeis na ftiakseis shop me pvp, ektws ean peraseis kapoio mod, to mono pou mporeis na kaneis einai na pas sto EnterWorld.java kai se kapoio meros na baleis otan exeis panw apo 500 pvp na dinei to skill pou thes..... ean to pack sou einai precompiled, den uparxei lish, mono na to dineis esu san gm...

kamia sxesi me afta pou eipate paides. Thelw ena npc to opio na dinei ena sigkekrimeno skill molis o paixtis ftasei ta 500 pvp. p.x ftanw ta 500 pvp , paw sto npc pataw kserw gw give me the skill i otidipote allo kai to npc afto na mou to dinei.