nikarasprotos Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 Kalispera maxcheaters thelo ligo boithia me kapia npc ... Ta katebasa apo edo ta estisa sql , data , systemtextures kai otan kano //spawn 50300 (px) leei not found! ti ginete???
0 Flash™ Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 to sql pou perases mesa stin navicat perase me epitixeia ? giati to not found to bgazei otan to npc dn uparxei. ti client exeis ? mipos kaneis inst mesa sta custom_npc kai xriazete na kaneis true mesa apo kapoio config ?
0 nikarasprotos Posted July 2, 2010 Author Posted July 2, 2010 to sql to perasa me epitixia... To client exo epilogue ala kai final .. Na prospathiso me to final?? dn xero gia to teleftaio.. alla sto game server cmd mou leei oti fortonoun!
0 Escordia Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 sigoureutikes oti ta ID pou ebales einai idia se ola?
0 rafole Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 apo oti 8imame to 50300 einai to Top pvp/pk npc! kai afto itn interlude, mporei na fteei afto
0 nikarasprotos Posted July 2, 2010 Author Posted July 2, 2010 exo 10 npc pou ebala prosfata ta kanei load i db kai o gamesrver alla dn paizoun. lene not found
0 Escordia Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 exo 10 npc pou ebala prosfata ta kanei load i db kai o gamesrver alla dn paizoun. lene not found elen3es ta ids?
0 kr1n0s* Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 Exeis kanei ton server rr etc? Sigoura pantos den exoun perasei navicat.... an eixan (kai den eixes perasei ta html arxeia) 8a to ekane spawn alla 8a ele not found File :.... ani3e to table 'npc' kai des stin 7mi selida (logika..) kai des ola ta customs npc pou exeis balei... kai dokimaze ena ena... Ps: ola ta alla npcs ginete na ta kaneis spawn etc?
0 Flash™ Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 apo oti eipe exeis gracia epilog to npc pou perases kai den kanei spawn mipos to perases sto custom_np an to exeis perasei ekei prepei na pas gameserver\config\General kai na vreis ayto edw # --------------------------------------------------------------------------- # Database Custom Tables # --------------------------------------------------------------------------- # Default: False CustomSpawnlistTable = False # Option to save GM spawn only in the custom table. # Default: False SaveGmSpawnOnCustom = False <=== True # Option to delete spawn in alternate table. # Default: False DeleteGmSpawnOnCustom = False <=== True # Default: False CustomNpcTable = False <=== True
0 nikarasprotos Posted July 2, 2010 Author Posted July 2, 2010 elen3es ta ids? nai .... ta ida 2 3 fores ta egrapsa kiolas ... Exeis kanei ton server rr etc? Sigoura pantos den exoun perasei navicat.... an eixan (kai den eixes perasei ta html arxeia) 8a to ekane spawn alla 8a ele not found File :.... ani3e to table 'npc' kai des stin 7mi selida (logika..) kai des ola ta customs npc pou exeis balei... kai dokimaze ena ena... Ps: ola ta alla npcs ginete na ta kaneis spawn etc? ton server ton eklisa kai ton xananoixa kai ton ekana kai rr alla dn mou ta bgazei .... episeis sto game server cmd mou leei oti ta fontonei ...!
0 kr1n0s* Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 nai .... ta ida 2 3 fores ta egrapsa kiolas ...ton server ton eklisa kai ton xananoixa kai ton ekana kai rr alla dn mou ta bgazei .... episeis sto game server cmd mou leei oti ta fontonei ...! stile mm se pm to team view....
Question
nikarasprotos
Kalispera maxcheaters thelo ligo boithia me kapia npc ...
Ta katebasa apo edo ta estisa sql , data , systemtextures
kai otan kano //spawn 50300 (px) leei not found!
ti ginete???
14 answers to this question
Recommended Posts