Jump to content

[Tips] Pos na spasete ta neura toy ka8igiti....


cjay

Recommended Posts

Loipon...edo k mia bdomada anakalupsa ena new way g na spame ta neura tou ka8igiti....pianei panta efoson eiste diakritikoi....k makrua apo tin pigi (tha katalabete t ennoo)... ^^

 

Uparxei ena programa p 8a to anebaso h se ligo h aurio to opoio mporeis na mpeis sto kinito tou allou....pos xrhsimopoihsame loipon auto to programa.....pira to kinito enos filou k meso tou dikou m mporousa na to elexo...ebala to kinito tou filou sto surtari tis edras k tn ora t ma8imatos otan o ka8igitis apomakrunotan apo tn edra meso tou kinitou m edina entoli sto kinito p htan stn edra na pezei mousiki...eixa balei ena gelio soundtrack ^^ opote o ka8igitis arxize na psaxnei....to kleineis to xana bazeis klp....wspou bariete na psaxei :P k anexete tn ka8e mlk p 8a baleis na pezei....ara loipon dn diatrexeis kanenan kinduno esu efoson dn bazeis "upoti8ete" esu tn mousiki :)

 

tora se periptosi strabis....pou o ka8igitis psaxei stn edra...uparxei dunatotita na apenergopoihseis/sbiseis to kinito pou einai stn edra meso tou programmatos autou....ara dn mporei kan na exei apodeikseis oti to kin auto epeze mousiki ;)

 

elpizo na boi8isa kpn ^^

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Loipon guyz to katevasa to progam alla exw merikes apories...!!!

 

1. Doulevei me Sony Ericsson K750i...???

2. Mipws mporei kapoios na mou grapsei ena sintomo guide gia to pws leitoyrgei ktl???

Link to comment
Share on other sites

To Pio Aplo Pragma Ine Re To Kaneis Egkatastasi Me Ta Sou Grafei Kati TsexoSlovakika E Pas Eki Pou Leei Mia Xora Dn Thimame Kala Nomizo Slovenia Kai Bazeis English Meta Anigis Ta Bluetooth Sou Ta Anigi Kai O Allos Mpenis Sto Programa Afou Exeis Aniksi Ta Bluetooth Sou Kai Patas Connect Kai Meta Inquiry Devices Kai Meta Psaxnei To Kinito Gia Bluetooth E Briskis Ton Allon Mpenis Kai Meta Kaneis Oti Thes!!!!

Link to comment
Share on other sites

Total ir Remote legetai alla douleuei mono se kinhta me ypery8res pou einai smartphone (Series 60 kai UIQ). Den xerw an 8a douleuei se neotera montela.

 

 

oxi edaxi me iperithres einai to diko mou pistevo na doulevi ty

the pernao exw apo ta spitia ton giagiadon kai tha alazo to kanali moUuxAxaxa xDD

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...