loipon prosfata agorasa to pack tou harpun..omws dn 3erw gt ala ta quests den doulevoun..kai sunepws den douleuei kai to noblesse..o server dn exei oute to java code na ginese noblese me 2 click panw se ena item..mipws epeidi o server exei scripts sta configs prepei na exw kapio epipleon programa?8a sas parakalesw na me help na fix ta quests i kapios na me help na egatasthsw to parapanw java code..min m dwsete guide gia na ma8w compile dn i3era,dn 3erw,kai dn skopeuw na ma8w... :)
AA is currently too busy investing your money in cocktails, sunsets, and maybe a tan.
as for the feature you paid for? hmm… yeah, that's probably on a beach somewhere too. 😂🤣
please send your message again at the end of September. maybe by then AA will be sober enough to code.
btw
looks like the l2 community has no choice but to make its own open-source anti-bot because certain devs prefer spending your cash on beach bars instead of actual coding.
Question
~Pants0*~
loipon prosfata agorasa to pack tou harpun..omws dn 3erw gt ala ta quests den doulevoun..kai sunepws den douleuei kai to noblesse..o server dn exei oute to java code na ginese noblese me 2 click panw se ena item..mipws epeidi o server exei scripts sta configs prepei na exw kapio epipleon programa?8a sas parakalesw na me help na fix ta quests i kapios na me help na egatasthsw to parapanw java code..min m dwsete guide gia na ma8w compile dn i3era,dn 3erw,kai dn skopeuw na ma8w... :)
15 answers to this question
Recommended Posts