Jump to content

[Οδήγος]Noblesse


Recommended Posts

hi guys ftiaxnw 1 guide edw sxetika me to Noblesse. den exo dei paromoio post sto greek section.To guide perilambanei:

1)Erwtiseis

 

2)Apantiseis

 

3)Epekseighseis

 

Opos vlepete dialeksa sigkekrimena xromata ta opoia isxuoun kai sto ipolipo guide..

 

                                             

                                              Noblesse

Giati Na kanw ton Char mou noblesse?

Kanoume Ton Char mas nobless gia pollous logous      

 

Pioi Ine autoi oi logoi?  

Oi logoi einai 4

1tos logos)Pairnoume 8 skills,kai ena item.

2tos logos)8a mporoume otan xanoume na min mas feugoun ta buffs.

3tos logos)8a mporoume na paroume melos stin olympiada.

4tos logos)Pernontas meros stin olympiada,tha exoume tin dinatotita na bgoume hero.

 

Prin anaferame oti pairnoume 8 skills kai ena item,pia einai auta?

Ta Skills pou pairnoume einai ta eksis:a)Summon Cp Potion, b)Harmony Of Nobless, c)Strider Siege Assault, d)Build Advanced Headquarters, e)Wyvern Aegis,

f)Fortune of noblesse, g)Harmony Of Noblesse, h)Symphony of noblesse

 

Epeksigi ton 8 skills

 

Blessing of Noblesse

Ena buff to opoio an exei o paixtis molis pethanei logw pvp-pk, mob, raid klp klp mporei k krata ta buffs pu eixe prin skotwthei plin fysika autou. Xreiazontai 5 spirit ore gia na ektelesei to buff o Noblesse.

 

Strider Siege Assault

 Enas Noblesse otan kavala enan strider mporei na ektelesei autin tin dynath epithesi enantiwn enos toixous tou kastrou h tis portas tou kastrou kata ti diarkeia tou siege. Xreiazontai pali 5 spirit ore

 

Build Advanced Headquarters

Enas Noblesse pou einai clan leader mporei na dimiourgisei headquarters me x2 HP apo ta kanonika siege headquarters. Auth h idiotita mporei na ginei aneksartitws apo to Build Headquarters skill. Xreiazontai 300 C-grade Gemstones.

 

Wyvern Aegis

Enas Noblesse pou einai castle lord mporei proswrina na megistopoihsei tis magic defense ikanotites tou enw kavala ena wyvern. Xreiazontai 20 Spirit Ore.

 

Summon CP Potion

 Dimiourgei 20 high-grade CP potions. Xreiazontai 80 Soul Ore.

 

Fortune of Noblesse

 Dinei tin ikanotita tou Lucky Charm [otan s skotwsei raid boss h fighters dn droppareis tpta] se ola ta party members aneksartitws level. Xreiazontai 4 Lucky Charm: A Grade.

 

Harmony of Noblesse-Symphony of Noblesse  

Kati san ta seed spells einai alla pio dynato

 

Pws mporw na gino noblesse?

edw to guide ine arketa megalo,pragma pou den mporw na epeksigisw edw. parollo auta epsaka kai vrika guide.

Katarxas ta merh gia to noblesse ine 4.

http://lineage2.stratics.com/content/library/quests/index.php?id=15049 [part 1]

 

http://lineage2.stratics.com/content/library/quests/index.php?id=15050 [part 2]

 

http://lineage2.stratics.com/content/library/quests/index.php?id=15051 [part 3]

 

http://lineage2.stratics.com/content/library/quests/index.php?id=15052 [part 4]

 

Ti Epipleon idiotites 8a exw me to noblesse?

H ikanotita tou paixth s pvp maxh auksanetai molis ginei Noblesse.

 

Oi Noblesse exoun vraveuthei me accessories apo tous Noblesse quest NPCs ta opoia tous diaforopoioun apo tous allous paixtes. Hair accessories mporoun mono na diagrafoun apo to inventory k dn mporoun na ginoun dropped, na dothoun s allo xarakthra me trade h na poulithoun s magazia.

 

Molis kerdisei ton titlo tou Noblesse, h apodosh tou paixti sta raids & sta sieges tha katagrafetai. Molis o xaraktiras ginei Hero, ta records twn maxwn pu edwse arxeiothetountai sto Monument of Heroes pu vrisketai s kathe village.

 

Pia Skills tha xrisimopoiw Pio suxna?

Ta skills pou 8a xrisimopoiite pio sixna apo ta alla ine 2,ta Summon Cp Potion kai Noblesse Blessing

 

Gia na ginw nobless Prepei na exw kapia sigkekrimena prosonta?

Nai.

Einai 1 kai monadiko. Na eiste me subclass

 

                                                        Τέλος

Link to comment
Share on other sites

wraio to guide sou alla den les posa lvl prepei na ksekinishs to quest kai posa lvl prepei na ftaseis to subclass sou..gia na gineis nobles genika na to ksekinhsis xreiazete na exeis ena subclass to opoio na einai 75 lvl. Telos to quest tou nobles to ksekinas apo aden milas sto npc pou einai sta skalia me onoma "Talien", prepei na pas me to subclass p einai 75 lvl.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο...θυμάμαι στον Mafia που δεν θυμώσουν κάποια βήματα και είχες ζητήσει την βοηθειά μου..(αν ήσουν εσύ..)

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο...θυμάμαι στον Mafia που δεν θυμώσουν κάποια βήματα και είχες ζητήσει την βοηθειά μου..(αν ήσουν εσύ..)

den nomizw na imouna egw.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...