Jump to content
  • 0

{help}customs items problem

Question

Posted

hi...autos ine 1 apo tous logous pou me ekanan edw kai kero na min asxoloume me customs. auto to problem to pathenw me ola ta customs sto fakelo armorgrp kai weapongrp(toulaxiston auta exo diapistosei). enw to itemname.dat pos to lene telos panton mpenei mia xara otan paw sto weapongrp gia paradigma kai ta vazw..kai paw na to kanw save panta exo auto to error:r434t.png

kai meta diagrafete automata to weapongrp apo to system. ti na kanw eleos? exo katevasei kantilia apira. HELP

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

nai file swsta ta kaneis ola alla auta ta custom p  dinoun 8eloun apisteuti prosoxi kai sta kena!!dld sto paramikro to elaxisto na einai la8os 8a s bgazei auto to error k 8a s kanei dlt automata ta weapong grp i item name anistoixa den ftes esu i na kaneis kati esu la8os ta lines mesa sta arxeia einai la8os apla min ta pernas!k panta na elegxeis to client gia tixon la8oi

• 0
Posted

nai file swsta ta kaneis ola alla auta ta custom p  dinoun 8eloun apisteuti prosoxi kai sta kena!!dld sto paramikro to elaxisto na einai la8os 8a s bgazei auto to error k 8a s kanei dlt automata ta weapong grp i item name anistoixa den ftes esu i na kaneis kati esu la8os ta lines mesa sta arxeia einai la8os apla min ta pernas!k panta na elegxeis to client gia tixon la8oi

mporeis na me doseis to msn s giati 8elw ligo help me team viewr se auto min fantasteis tpt...5 min mono.

TCPA KANAS ALOS?

• 0
Posted

mporeis na me doseis to msn s giati 8elw ligo help me team viewr se auto min fantasteis tpt...5 min mono.

TCPA KANAS ALOS?

Oταν περνας custom μεχρι και μια γραμμη στο τελος ή καπου στην μεση μπορει να σου βγαζει λαθος.

Οποτε θελει προσοχη.

Και οπως σου ειπαν παρα πανω αν ειναι καποιο costum για ct.2 και το βαζεις σε ct.3 δεν θα δουλευει λογικο ειναι.

Αρα πρεπει να μαθεις adapt.

• 0
Posted
[NoX*ShiNe" post=1065432" timestamp="1274519012]

Oταν περνας custom μεχρι και μια γραμμη στο τελος ή καπου στην μεση μπορει να σου βγαζει λαθος.

Οποτε θελει προσοχη.

Και οπως σου ειπαν παρα πανω αν ειναι καποιο costum για ct.2 και το βαζεις σε ct.3 δεν θα δουλευει λογικο ειναι.

Αρα πρεπει να μαθεις adapt.

oti custom exo perasei auto bgazei kai 2ton ine gia interlude fisika den ime toso eleinos..kai eksalou sto telos panta afino keno
  • 0
Posted

oti custom exo perasei auto bgazei kai 2ton ine gia interlude fisika den ime toso eleinos..kai eksalou sto telos panta afino keno

Μηπως εχεις ακυρο fileedit?:P

Δεν ξερω τι αλλο να σου πω αμα μου λες: Οτι Costum περναω τα ιδια μου βγαζει?

Ειναι γελειο αυτο.

Κατι δεν κανεις εσυ σωστα και δεν φταινε τα Costum κοιταξε οπως σου ειπα το Fileedit κατεβασε ενα αλλο και δοκιμασε.

• 0
Posted
[NoX*ShiNe" post=1065519" timestamp="1274521336]

Μηπως εχεις ακυρο fileedit?:P

Δεν ξερω τι αλλο να σου πω αμα μου λες: Οτι Costum περναω τα ιδια μου βγαζει?

Ειναι γελειο αυτο.

Κατι δεν κανεις εσυ σωστα και δεν φταινε τα Costum κοιταξε οπως σου ειπα το Fileedit κατεβασε ενα αλλο και δοκιμασε.

panta sto armorgrp i sto weapongrp...to itemname to kanei save ok.. ta ala den ta kanei save omos :( mono ta anigei