Jump to content
  • 0

enchant rates

Question

Posted

geia sas cheaters epidi dn exw poliasxoli8i me ta rates px ta a grade na xoun rate 80% kai ta s grade 60% pos borw na to kanw auto

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

geia sas cheaters epidi dn exw poliasxoli8i me ta rates px ta a grade na xoun rate 80% kai ta s grade 60% pos borw na to kanw auto

automata einai... oso pio ligo Grate toso pio efkolo to rate gia ++

• 0
Posted

an 8elw na alaksw sta custom mou kai apo 1 sigrekimeno enchant kai meta na min ginete trade

• 0
Posted

an 8elw na alaksw sta custom mou kai apo 1 sigrekimeno enchant kai meta na min ginete trade

pesto pio analitika den se katalava..

• 0
Posted

loipon px an exw mia dynasty kai mia s grade stoli 8elw i custom p 8a nai i dynasty na xi ligotero rate sto enchant apo tin s grade pisteuw na me katalabes twra

• 0
Posted

loipon px an exw mia dynasty kai mia s grade stoli 8elw i custom p 8a nai i dynasty na xi ligotero rate sto enchant apo tin s grade pisteuw na me katalabes twra

aa nai re s.. stopa auto... oso pio Grade Toso To Duskolotero..

aspoume to exeis 80% to normal to A Grade 8ane 90% to S Grade 8ane 80% to custom 8ane 70 kati  ktlvs???

merikes fores to Custom exei Idio Rate Me Ta S Grade...

• 0
Posted

aa nai re s.. stopa auto... oso pio Grade Toso To Duskolotero..

aspoume to exeis 80% to normal to A Grade 8ane 90% to S Grade 8ane 80% to custom 8ane 70 kati  ktlvs???

merikes fores to Custom exei Idio Rate Me Ta S Grade...

Omg Ti M....S les???

1on to paidi zitaei pws na miwsei to rate se idika weapons kai oxi se grades....

2on POU akouses pws ta xamilotera grade exoun pio poli rate? OMG dld

3on An den 3ereis Min spammareis kai mperdeueis kai to paidi...

pesto pio analitika den se katalava..

asxoliasto......

On topic : den 3erw an ginete auto pou zitas..