Jump to content
  • 0

[Erotisoula]Hosters


FelonBIG

Question

paidia iparxei SERVER hoster me kato apo 50 evro tn mina??

 

gt epsaksa poli kai oles einai me pano apo 50 + vale alla posa gia tn egatastasi +++

 

iparxei kapia me ligotera apo 50 evro tn mina?

 

epimeno server hoster eteria oxi webhost

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Pes ton nexim !

tha sou parei kalo PC apo to eprosfora me 39 eurw gia na ton hostareis apo home :D

 

xaxaxaxaxaxaxaxaxa

 

paidia iparxei SERVER hoster me kato apo 50 evro tn mina??

 

gt epsaksa poli kai oles einai me pano apo 50 + vale alla posa gia tn egatastasi +++

 

iparxei kapia me ligotera apo 50 evro tn mina?

 

epimeno server hoster eteria oxi webhost

 

Κοιτα κατι.Αυτο που λες δεν ειπαρχει.Μονο με 50 ευρο δεν γινετε.Και αμα γινετε καμια μουφα εταιρια θα ειναι που δεν θα σου δινει και πολλα... οτι θες πανο απο 100 ευρο.Για ενα καλο pc πανο απο 100 ευρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pes ton nexim !

tha sou parei kalo PC apo to eprosfora me 39 eurw gia na ton hostareis apo home :D

den mporw na katalavw pou einai to astio.. kai 5.000 euro na kanei to pc an den exeis kalh sindesh den mporeis na sikoseis server.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

den mporw na katalavw pou einai to astio.. kai 5.000 euro na kanei to pc an den exeis kalh sindesh den mporeis na sikoseis server.

Ksereis esu ...

a kai ama mporeis pare mou ena kolaro gia ton skulo

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Re ama tou pareis tou alounou kalo pc me 50 euro paradeigma 9a valei kai mia 24mbps sindesi kai tha ton exei apo home hosted

nai 3ereis prepei na exei to pc olh mera anixto.. kai 3ereis kala pos to pc xalaei polu reuma kai h 24ra sindesh kostizei opote den smiferei.. apla pragmata

Link to comment
Share on other sites

  • 0

den eipa oti simferei egw to eipa me tn logiki tou +||+

 

@FelonBIG

 

koita ama doseis 100 mina +50 gia egkatastasi = 150E (apo etairia)

apo home hosted tha dineis 30E to Internet kai alla para polla gia to reuma =>Hosted Company simferei

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock