Jump to content

{help}(GR)Ti Gloses xriazete gia na sxediaseis 1 omorfo site?


PonyR1der

Recommended Posts

Prwta apo ola -1 karma gt mas koroideueis den ginete na anoigeis 100 topics gia ka8e diaforetikh glwssa , deuteron to google to 3ereis?an oxi ma8e to , den eimai kakos alla esu me kaneis na ginomai.

Link to comment
Share on other sites

Prwta apo ola -1 karma gt mas koroideueis den ginete na anoigeis 100 topics gia ka8e diaforetikh glwssa , deuteron to google to 3ereis?an oxi ma8e to , den eimai kakos alla esu me kaneis na ginomai.

OFF TOPIC INE RE TI SE PIRAZEI? o mpw eleos thanks gia to -1..ti na sou pw tora
Link to comment
Share on other sites

diaforetiko 8ema i ka8e mia opos vlepeis? to idio ine HTML IS USEFULL kai What language for site blabla bla? min me trelenis na poume tora min pw tpt...tora xarikes pou me ekanes -1 karma xoris logo e? nice nice ise kalos
Link to comment
Share on other sites

diaforetiko 8ema i ka8e mia opos vlepeis? to idio ine HTML IS USEFULL kai What language for site blabla bla? min me trelenis na poume tora min pw tpt...tora xarikes pou me ekanes -1 karma xoris logo e? nice nice ise kalos

Gia pes na se dw.
Link to comment
Share on other sites

apeiles? xa0xa0 ti 8a me kaneis ban? sta @@ m.....den asxoloume alo. poli pro to ides pantos na ksereis

Den asxoloume me pitsirikia san esena.
Link to comment
Share on other sites

edw krash nomizw oti dn exeis dikio p ekanes -1 karma to pedi apla ekanes merikes erotiseis gia programming kai ta topics den ta ekane  tin idia mera an eitan etsi opoios ekane 4 topics se 1 vdomada na etrwge -1 tote to mxc dn 8a eixe poia members oloi 8a itan -5 karma (ban)

Link to comment
Share on other sites

edw krash nomizw oti dn exeis dikio p ekanes -1 karma to pedi apla ekanes merikes erotiseis gia programming kai ta topics den ta ekane  tin idia mera an eitan etsi opoios ekane 4 topics se 1 vdomada na etrwge -1 tote to mxc dn 8a eixe poia members oloi 8a itan -5 karma (ban)

Kaneis la8os dn ginete na anoigeis ka8e mera apo ena topic gia ka8e glwssa , sou leme auto meta pas stin allh kai meta stin allh kai ou to ka8e exis.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock