Loren Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Noble karma abuse me. dn nomizo oti 8a eprepe na fao -1 karma giauto.. to karma dn ine na to pernis eukola..emena prosopika 8a m eftane 1 warning...ekana malakia kai to paradexome dn prepi na pezoume me tetia 8emata. Dn ixa kakes prothesis.. apla me ixe piasi h malakia..sorry
ntinaras30 Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 eixes kanei polla pragmata sta opoia dn eixes faei dekarma apla warning.... http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=137924.0
Furiosus Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Δύσκολο να το πάρεις πίσω γιατί ένας G.Moderator κάτι παραπάνω ξέρει.
Loren Posted May 8, 2010 Author Posted May 8, 2010 Δύσκολο να το πάρεις πίσω γιατί ένας G.Moderator κάτι παραπάνω ξέρει. to ksero.. dn exo na xaso tpt omos
ntinaras30 Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 to ksero.. dn exo na xaso tpt omos ba olo kai kati tha xaseis... s exei pei to reason kai sinexizeis na kaneis topic.... ama pas kana -2 mhn kaneis ton aniksero
Noble® Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 s dwsa 2 epiloges na diale3eis thn 1: 1)me kaneis report gia abuse(to opoio k ekanes) 2)na kaneis ena topic sto report section k na peis tous logous p ekanes ekeino to a8lio topic k na peis tous pragmatikous logous!!! opws antilambanesai kanontas me report 9a prepei na sto dwsei pisw o maxtor (ws anwteros m s auto to forum)--->dn ginetai na me kaneis report k na s dwsw pisw k to karma p egw s phra an dialeges thn 2h epilogh k eleges oti ekanes ekeino to topic gia logous malakinshs alla k gt h8eles na mazepseis lefta gia na kaneis donate ston mafia(an ebriskes kana koroido,afelh,h eixes sxediasei kalutera to story s) ktl ktl ,opws eipes, 9a s ekane karma restoration o grisom katopin pm m opws blepeis dn eimai fasistas...sas dinw panta 2 epiloges...eite na apodei3ete oti eixa kanei la8os me to na me kanete report eite na apodei3ete oti ekana swsta me to na peite oti kanate blakeia...dn eimai monimos sthn 8esh m 3erete...dn katalabainw omws gt panta epilegete na me kanete report :P poso m agapate
GrimReaper4 Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Noble karma abuse me. dn nomizo oti 8a eprepe na fao -1 karma giauto.. to karma dn ine na to pernis eukola..emena prosopika 8a m eftane 1 warning...ekana malakia kai to paradexome dn prepi na pezoume me tetia 8emata. Dn ixa kakes prothesis.. apla me ixe piasi h malakia..sorry Daksei den pas kala.
ExTrEmEDwarf Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 The next vip that will try to fix a karma action made by a higher rank user will get dekarmed too Why y'all dare to fix a global mod's action? haha.
Noble® Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 gj :) i love getting reported for abuse (twice today) lol lawl :D anyway end of matter
Recommended Posts