Jump to content

Recommended Posts

Posted

kalispera 8a i8ela ena pedi p na kseri na kani site.. dld na m kani 1 site se free host kai na to kanoume rename se .tk (OXI .UCOZ Domains.) freehostia kai tetia free..opios 8a me boithousa 8a tou imoun eunomwn!

An 8elete na me help kante reply edo kai pite to na sas po to msn m apo pm!

Posted

8es free host pou simenei oti an den exeis domain name simenei oti 8a to baleis se ena sub domain apo free pali , twra to ti 8a kaneis se .tk dn exei sxesh mporeis na baleis ta panta alla an 8es tin gnwmh m dose 10 euro kai perneis kai domain kai ena kalo host , otan 8es enan server kai blepei o allos tk lei ti einai auto kamia moufa douleia dn mpenw koita egw mporw na se help kai an 8es sto kanw auta pou sou edosa einai apla mia submoulh.

Posted

8es free host pou simenei oti an den exeis domain name simenei oti 8a to baleis se ena sub domain apo free pali , twra to ti 8a kaneis se .tk dn exei sxesh mporeis na baleis ta panta alla an 8es tin gnwmh m dose 10 euro kai perneis kai domain kai ena kalo host , otan 8es enan server kai blepei o allos tk lei ti einai auto kamia moufa douleia dn mpenw koita egw mporw na se help kai an 8es sto kanw auta pou sou edosa einai apla mia submoulh.

ontos ayto me to .tk isxiei alla o Forgiven Heroes , .tk site exei kai pali einai server me polla atoma:p Dn exoun plirosei domain name .net etc

Posted

ti site 8es? gia l2?

yy

boris na me help?8es na m stilis to msn s se pm na milisoume? ty
Posted

Pare aytous tous 2 Odhgous,

1.Pws na kaneis Site me FTP Client: http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=78897.0

2.Lineage II Templates AIO: http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=78900.0

Elpizw na s boi8isoun

ta exo dokimasi dn bgazo akri.. bori kapios na me help?

na kseri apo 000web000

Posted

ta exo dokimasi dn bgazo akri.. bori kapios na me help?

na kseri apo 000web000

000web000 axxa

any way kanteto lock 8a to kanw egw ..

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...