Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pedia plz na me help kapios me l2website exw anixto server edw kai kati mines kai dn mpwro na ftia3o website geia na mpw hopzone/topzone Opios me ftia3i ena kalo website tha ton valw dev oti mpwro kano re pedes sas parakalo kanteme ena add Sokrasgm@hotmail.com osi me kanoune add me ftiaxnoune to website kai meta to svrinoune epitides plz !!!!

Posted

tsampa to thjelw arki na mpw hopzone/topzone mpwris na me help i oxi esto ena add kaneme Sokrasgm@hotmail.com amma vrs na me add pes to msn  sou :D

Posted

Diladi zitas kapoion na sou sxediasei website ?

Kai na tou peis eyxaristw gia tis ypiresies sas, paretame twra,

kalo kai ayto...

egw mporw na s kanw alla kane me esy add na sinenoh8oume apo eki. . .

psomas2@windowslive.com

Posted

Μπορείς να πληρώσεις; Ή το θες τσάμπα;

Εσυ τι λες? Δεν βλεπεις τι λεει? Θα σε κανει Dev( :o ) στον σοβαρο τον server :o

Pedia plz na me help kapios me l2website exw anixto server edw kai kati mines kai dn mpwro na ftia3o website geia na mpw hopzone/topzone Opios me ftia3i ena kalo website tha ton valw dev oti mpwro kano re pedes sas parakalo kanteme ena add Sokrasgm@hotmail.com osi me kanoune add me ftiaxnoune to website kai meta to svrinoune epitides plz !!!!

Μπες και κανε site σε κανα ucoz και πολυ σου ειναι. Ευκολο να το edit και free.
Posted

www.webs.com www.ucoz.com einai efkolo na kaneis ena site etc gia arxh.. tora an 8es kati kalitero $$ alla afta ta $$ 8a 3r pos 8a s vgoun gia kalo..

Posted

www.webs.com www.ucoz.com einai efkolo na kaneis ena site etc gia arxh.. tora an 8es kati kalitero $$ alla afta ta $$ 8a 3r pos 8a s vgoun gia kalo..

An 8es ena aplo website auta einai oti prepei.

Alliws arxise kai ma8e gia to webdeveloping(polu kalutero apotelesma)ta codes ki auta.

Posted

an exeis prosexi iparxoun pola post me website template perneis afta meta ta kaneis upload se ena hoster.. kai exeis ena kalo apotelesma..

Ναι.. Τωρα καταλαβε.
Posted

kala re pedes ti na kano ena website eipa na me kanete kai tpt :/

Hmmm twra na sou apantisw i oxi? Lipon epidi fer8ikes skarta , den 8a se voi8isw ksana pou to epezes kai webdesigner tromara sou..

Mages apla gia na sas proidopiisw apo twra den aksizi na dosete simasia se afto to topic to palikari einai axaristw kai oti kai na tou kanete tzampa 8a paei kai sto telos 8a sas pei kai noob 8a sas katevasei manes/panagies kai ola ta sinepi.. Opote min asxoli8ite tin patisa egw mia fora opos kai o Ovenus kai o Heroman, opote den aksizi.

Posted

hahaha epidi me ena forum p eftia3es zitisa  1 pragma kai arxises ta nai w8 kai afta ta w8 eginana 10 meres kai meta me egrafes sta tetiasou egw exw dikio ok to paradexome efxaristo p me helpares alla apo tin mia skepsou kai esi ligo nai ferthika skarta tecpa re c amma thes unblock me na ta poume dn ksanaferome etc oute vrizo eimouna pl nevriasmenos geiafto tecpa amma thes pare tin sgygnomi m kai telos !!!

Posted

hahaha epidi me ena forum p eftia3es zitisa  1 pragma kai arxises ta nai w8 kai afta ta w8 eginana 10 meres kai meta me egrafes sta tetiasou egw exw dikio ok to paradexome efxaristo p me helpares alla apo tin mia skepsou kai esi ligo nai ferthika skarta tecpa re c amma thes unblock me na ta poume dn ksanaferome etc oute vrizo eimouna pl nevriasmenos geiafto tecpa amma thes pare tin sgygnomi m kai telos !!!

file ama den katalabeneis oti o kathenas exei douleia kai den mporei na asxolithei mazi sou na pas na matheis.. alliws traba plirose