Jump to content
  • 0

[help]pws tha vgalw

Question

Posted

geia sas mages.. tha ithela na m peite pws tha mporeso px na vgalw apo ena allo mob na mn varaei tn player otan o player aftos hitarei ena allo mob.. an 3erete peite m gia na to ftia3w.. ty an m peite..

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

to aggro ennoeis..?

e pas stin navicat pas sta npc briskeis to mob pou thes kai ekei pou leei aggresive to kaneis 0...meta rr ton server k eisai etoimos...!

dn exei stn navicat pouthena aggresive re file m... k episis ekana to aggro 0 k pali m erxontai panw m :/ .. polla mazi... ti na kanw???
  • 0
Posted

dn exei stn navicat pouthena aggresive re file m... k episis ekana to aggro 0 k pali m erxontai panw m :/ .. polla mazi... ti na kanw???

Τι project εχεις?

Anyway αυτο που ψαχνεις ειναι Java Code.

Το ειχα βρει καθως εψαχνα κατι.

• 0
Posted
[NoX*ShiNe" post=1020978" timestamp="1272653255]

Τι project εχεις?

Anyway αυτο που ψαχνεις ειναι Java Code.

Το ειχα βρει καθως εψαχνα κατι.

l2j exw.. mporeis na m dwseis to java code afto??? an nai dosto mesw pm file m...
  • 0
Posted

apokliete na min exei aggro stin navicat(sto table me ta npc ekei p leei aggro)...ontos ksexasa na sou pws na kaneis kai kati allo gia na min sou erxontai...kane to aggro 0 kai episis kane kai to attack_range 0 (mesa apo to navicat panta)

• 0
Posted

Ayto pou zitaei den einai to aggro level, einai to eksis.

An o pextis xtipaei ena mob, ta alla mob na min ton epitithente. Na blockaronte diladi. Allages sto AI thelei.

• 0
Posted

An o pextis xtipaei ena mob, ta alla mob na min ton epitithente. Na blockaronte diladi. Allages sto AI thelei.

e nai auto einai to aggro ...lol...

den katalaba diladh ti sto kalo thelei na baraei mob kai ta mob na min ton varane kan..?

• 0
Posted

ti prepei na alla3o akrivws sto AI???

e nai auto einai to aggro ...lol...

den katalaba diladh ti sto kalo thelei na baraei mob kai ta mob na min ton varane kan..?

ta ekana k ta dio file m... tpt pali epitithontai polla mazi... enw dn ta hitareis kan... afto pou eipe o kuba thelw dld otan hitaro ena mob na mn erxontai ta alla trigiro m..
  • 0
Posted

ti prepei na alla3o akrivws sto AI??? ta ekana k ta dio file m... tpt pali epitithontai polla mazi... enw dn ta hitareis kan... afto pou eipe o kuba thelw dld otan hitaro ena mob na mn erxontai ta alla trigiro m..

ok egw pantos kserw apo ekei to ftiaxneis otan baras mob i otan proxoras auta na sou erxontai i oxi...twra den kserw ti zitas den katalaba...as se boithisei kapoios allos...signwmh an se mperdepsa kiolas :(

• 0
Posted

ok egw pantos kserw apo ekei to ftiaxneis otan baras mob i otan proxoras auta na sou erxontai i oxi...twra den kserw ti zitas den katalaba...as se boithisei kapoios allos...signwmh an se mperdepsa kiolas :(

dn me mperdepses katholou.. k afto pou les thelw.. dld otan hitaro kapoio allo mob na mn erxete px to deftero pou einai dipla... na menei stasimo k mono otan to hitaro na erxete panw m... ta ekana k ta dio.. k me to aggro k me to atck range... alla pali tpt..
  • 0
Posted

pata shift panw sto mob kai meta sto edit npc kai ekei pou lei aggro tha einai kapou 1000 balto 0 alliws mesa apo sql tha pas sto navicat sto npc.sql kai sthn grammh p lei aggresion i kati tetio to bazeis 0