CrazyManiac Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Sorry gia to askopo topic apla mou trwei tin periergia na ma8w gt osoi mpenoun gia liges meres pernoun promo kai meta 3anampenoun opote tous -beep-??? den pistevw pws einai logos na exoun promo autoi pou dn mpenoun ka8olou.... se sugkrisei me autous pou mpenoun sunexeia! Sorry an sas fenetai para3eno alla einai alh8eia.... @Maxtor an se epireazei auto niko xilia sugnomi alla den pistevw pws einai logiko auto.... -babylon
Vkouk Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 esena gt se kofti?autoi ine doulia tou maxtor gia ton global mod na apofasizoun pios 8a mini kai pios 8a fugi.
Lucky Dice Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 esena gt se kofti?autoi ine doulia tou maxtor gia ton global mod na apofasizoun pios 8a mini kai pios 8a fugi. Sumfnw @babylon esena ti se peirazei ? les kai tha pareis promote.
CrazyManiac Posted March 31, 2010 Author Posted March 31, 2010 Sumfnw @babylon esena ti se peirazei ? les kai tha pareis promote. ExtremeDwarf Promoted to Legendary member from Gold Member upoti8etai pws to paidi a3ize to rank re paidi m pws na to pw :S ama kapoios a3izei ena rank gt na ton valei se ena allo :S:S:S:S:S:S:S:S
BloodyWarrior Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 kita dn kseris kapia vasika pragmata , gia paradigma o ExtremeDwarf zitise demote o idios k o Maxtor kserei pia atoma xriazonte promote k pia demote k apofasizei analoga. Des edw k ama exeis kamia peretero pliroforia tote prospathise na epikinonisis me ton Maxtor h me kapoion Mod. -Locked
Recommended Posts