Jump to content
  • 0

pos alazo name se l2off?

mjst

Question

pedes xerei kanenas pos alazo name stous char?

me edoli den ginete apo oso exo psaxi.. ekana post k sto EN alla edo k meres den exei apadisi kanenas..

ean xerei kapios as mou lisi tin aporia... den xero pou alou mporo na psaxo na vro pos :/

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0

pedes xerei kanenas pos alazo name stous char?

me edoli den ginete apo oso exo psaxi.. ekana post k sto EN alla edo k meres den exei apadisi kanenas..

ean xerei kapios as mou lisi tin aporia... den xero pou alou mporo na psaxo na vro pos :/

Navicat/Characters/Select teh char and Changename !!!

• 0

LOL se l2-off server mporis na ri8mishs apo data pace to changename ......

Des prin peis oti dhpote,an kanw la8os opws les stile mia pic na dw tn data pace so0 se l2-off.

kai 8a so0 apandhsw sto erwthma so0 !!!

• 0

ti les more... oti nane mou fenete... lew o server einai l2off den ginete na alaxis name me navicat...

alo ot l2j k alo o l2off kamia sxesi den exei to l2off me navicat...

:/ dn ktlvs ti so0 eipa prin ?

anyway dn peirazh, koita epidh kai egw tora ma8ainw apo l2-off

des an ghnete na kanis changename apo ta arxia to0 server so0!!!

Apo to pack dld! Mia erwthsh afo0 8es na kanis allagh sto name mias char gt dn kanis apo to0 admin char so0

?

• 0

kai ego mazi sou tora xekinao k ma8eno...

apo admin den ginete na kaneis changename den exei command.. :/

8elo na valo ston admin px =GM=

apo ta arxia tou server den xero pos ginete :/

kapou akousa oti ginete me kapio alo programa extra h apo cmd... den xero ti k pos parapano :/

ka8e arxi k diskoli den lene? to kako einai oti den asxoloude pola atoma me l2off ara den exouome ypostirixi edo k toso poly distixos :/

• 0

kalispera k kali arxh me ton tomea tou l2off :) San pedi k egw etixe na asxoli8w arketa me megalh apotixia bebea ston tomea twn extenders logo tou oti dn eixa xrimata na agorasw dvamp alla eftia3a dikous m plisiazontas tin ":teliotita" tou vamp :P Tespa.. Lpn stin mssql k eidikotera sto lin2world (ean to exeis onomasei etsi) iparxei table to opio leei charid ean 8imame kala... Pantos kati me char exei sxesh.. Briskeis to name tou char k apla pros8eteis auto p 8es esi :) Enas allos tropos na to kaneis auto einai na egkatastiseis l2admin web based. Exei aplos ta panta.. Poli apla mporeis na to breis kanontas search sto www.postpacific.com . Pantote exoun odigies gia to pos 8a to kaneis install ^^ Elpizw na se boi8isa kapos :) Ean 8es peretero boi8ia apla kane reply k elpizw ston eleu8ero m xrono an to dw :D

• 0

Distixos logo panelliniwn dn exw ton apleto xrono gia na asxoli8w pros to paron :) Kata to kalokairi 8a ginw arketa energo melos ston tomea tou off kanontas arketa kala shares gia tin elliniki koinotita mono... Se euxaristw p anagnorises tin prospa8ia m na s e3igisw :)

• 0

LOL se l2-off server mporis na ri8mishs apo data pace to changename ......

Des prin peis oti dhpote,an kanw la8os opws les stile mia pic na dw tn data pace so0 se l2-off.

kai 8a so0 apandhsw sto erwthma so0 !!!

data pace ε ζώο ?

και πάλι βλακείες λες

• 0

min xefevgoume apo to 8ema :D

Distixos logo panelliniwn dn exw ton apleto xrono gia na asxoli8w pros to paron :) Kata to kalokairi 8a ginw arketa energo melos ston tomea tou off kanontas arketa kala shares gia tin elliniki koinotita mono... Se euxaristw p anagnorises tin prospa8ia m na s e3igisw :)

ade na doume k to kalokeraki.. mexri tote omos den 8a mou einai k toso xrisima :/ to kegome :D