Jump to content

[GR]Otan xwrizeis apo tin kopela sou Ti kaneis????

Recommended Posts

Posted

kai 3erete poio einai to kako oti enw tis ekana otidipote mporousa gia na mn einai dusarestimeni ekeinh dn m elege to oxi.... Alla egw pistevw oti me kanenan -beep- emple3e kai dn 3erw ti 9a kanw..... An kai h idia m eipe pws ama paei me allon emena 9a skeutetai.... :( :( k ekeinh tn stigmi p to eipe emeina!!!!!!!

Posted

exo peras ito idio.xorisame kai ta ftiaa3ame 3-4 fores.tora xorisame entelos.vrhka allh.

to 8ema ine na plakosis kai tous 2

Posted

An kai h idia m eipe pws ama paei me allon emena 9a skeutetai.... :( :( k ekeinh tn stigmi p to eipe emeina!!!!!!!

xaxaxaxaxaxaxaxa eleoooooooooooos. ti eipe i kopelia....x0ax0ax0a0x0a0xa0

Posted

Ventic mn se brw esena 8a se mamiso :D

Ma ti andres .. hahaha

An kai h idia m eipe pws ama paei me allon emena 9a skeutetai.... :( :( k ekeinh tn stigmi p to eipe emeina!!!!!!!

Akomi na katalabeis to poso xazi einai.

Posted

exo peras ito idio.xorisame kai ta ftiaa3ame 3-4 fores.tora xorisame entelos.vrhka allh.

kai p to kaneis auto dn vgenei kati..... Apla dn 3erw pws na antidrasw k pws na ektono9w..... Xreaizomai sumvoules apo esas p sas 3erw toso kairo edw pera k pistevw olo k kati 9a 3erete k eseis afou ta exete perasei auta!

Posted

Ventic mn se brw esena 8a se mamiso :D

me klanis

Opa andres .. Relax. hahaha

traba na help kana newbie kefte

Posted

egw prospathw na mn eimai ziliaris , se logika plaisia. Alla se parapanw apo logika plaisia opoios prospathisei kataligei sto nosokomeio :/

kai p to kaneis auto dn vgenei kati..... Apla dn 3erw pws na antidrasw k pws na ektono9w..... Xreaizomai sumvoules apo esas p sas 3erw toso kairo edw pera k pistevw olo k kati 9a 3erete k eseis afou ta exete perasei auta!

Deire kai auton kai autin. Voithaei.
Posted

pe3e to peo s :)

Posted

egw prospathw na mn eimai ziliaris , se logika plaisia. Alla se parapanw apo logika plaisia opoios prospathisei kataligei sto nosokomeio :/Deire kai auton kai autin. Voithaei.

allos gamias autos

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock