la2crazy bot - HERE

bymafe2

Paidia opios mporei anti na psaxoume mono to l2asrv.exe as psaksoume kai to arxeio L2W_All.EXE alla to v2 einai kai aftos emulator!

Exo psaksei etuxe mia fora na to vro katalathos se torrent alla eimai asxeth me torrent kai dn iksera pos katevenei  :'(

TO EXEIS TO TORRENT?

(katebase p.x. to utorrent apo search sto google kai peraseto to torrent mesa.apla)

milame gia neoteri apo tin v.3.3

mporei kapios na mou pei ti kanei afto

http://www.4shared.com/file/30672713/9458046e/WinIpRelay.html?dirPwdVerified=f2d50bd8

mafe

:)

vrika auto sto google den ksero an voithaei... den polykatalava pados ego :P

This software can be used to relay/tunnel TCP and UDP connections recevied on local IP ports to remote IP ports. This gives the ability to tunnel TCP and UDP packets through an intermediate host. The program works on Win32 platforms.

bymafe2 oxi dn to exo telika to torrent afou dn iksera pos doulevei to esvisa  :-[!

Kai kati allo gia olous sas oso paizi o ADMIN san user  mesa ston server ksexastte entelos to boting kapios tha sas dei kai tha riksh kanena pms!

Anapiria sto 100% aftos o server akou ekei na paizei o admin san aplos xrisths  :-\ :-\

bymafe2 oxi dn to exo telika to torrent afou dn iksera pos doulevei to esvisa  :-[!

Kai kati allo gia olous sas oso paizi o ADMIN san user  mesa ston server ksexastte entelos to boting kapios tha sas dei kai tha riksh kanena pms!

Anapiria sto 100% aftos o server akou ekei na paizei o admin san aplos xrisths  :-\ :-\

mwre bres mou working/not detected walker kai ama me  breis meta sfyra mou ;P

To olo 8ema einai oti telika oi typoi kanoyn ban to pc.

Nai sosta, to pc kai oxi to char i to account i to ip.

To neo fire.dll poy to rosaki toys exei poylisei se oloys toys rosiokoys servers, katagrafei otan pas na  mpeis me walker to ID (hwid) toy mixanimatos ston server, se bazei stin blacklist kai bb. kai apo ekei kai meta arxizoyn ta access fail...

Apo allo pc me to idio Ip mporeis na mpeis xoris problima, me to idio pc omws, den ginetai. Kai to oraio einai oti stoys perissoteroys den mpainei oyte kan an formareis to mixanima kai baleis clean client kai update.

TO EXEIS TO TORRENT?

(katebase p.x. to utorrent apo search sto google kai peraseto to torrent mesa.apla)

milame gia neoteri apo tin v.3.3

mporei kapios na mou pei ti kanei afto

http://www.4shared.com/file/30672713/9458046e/WinIpRelay.html?dirPwdVerified=f2d50bd8

mafe

Mafe rwtas ti einai auto http://www.4shared.com/file/30672713/9458046e/WinIpRelay.html?dirPwdVerified=f2d50bd8

Egw blepw omws kai kati allo

Publisher:bymafe2@hotmail.com pi8anologw oti kaneis allos dn to eide,h dwse e3hghseis h kane edit to post sou  :P

re lebenti brika afto arxio mesa se ena toorent me bot kai to sikwsa 4shared

sto readme elege pws einai san l2asrv.

apla den kserw pws doulbei

mafe

• 2 weeks later...