problima me ta ports ... as boh8isi kapios ean gnorizi

Teo_S

Question

gia sas  exo stisi to server m kai dn boro na ton sikoso.. to problima einai pos dn ksero na anoigo ta port exo cyta sindesi kai montelo rooter tg 782.. mipos kseri kaneis na mou pi pos boro na ta anoikso ?... leptomeros an ginete sas eyxaristw..

bika edo.. ma dn vrika to modem mou.. alla kapio alo sugkekrimena to tg 787... katebasa to programa.. ma dn itane free

Den thelei kanena programma.

Briskeis to modem sou , meta patas sto skip advertisement pou tha sou bgalei kai epilegeis to Lineage II.

lipon prota mpeneis edw ~~> http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

dialegis to router pou exeis kai meta

dialegis to game pou thes!! gia Lineage 2

tha pas sto gramma "L" kai tha vreis to "Lineage II"

meta s exei kapoies odigies gia na aniksis ta ports

ena search pote dn vlapti >.<

katebasa ena programataki pfpportchecker legete... kai mou leei pos to 2106 kai to 7777 port einai anoixta eno to 9014 einai klisto... alla kai pali dn bori na bi kapios sto server m

Anikse tote kai tin port 9014 se protocol TCP/UDP.

Prosoxi : Den eksartontai mono apo ta ports gia na bei kapios ston server sou.

anoiksa to programa brika to l2 kai  m leei.. what computer will be running lineage II itan epilegmeno to eksis... this Computer  (default option) ... kai epeleksa ti 2 epilogi i opia einai ... another computer on my network ..kai m bgzi to ip.. ma to telefteo koutaki ndn exi ari8mo.. logika ego prepei an to simpliroso ti na balo?

anoiksa to programa brika to l2 kai  m leei.. what computer will be running lineage II itan epilegmeno to eksis... this Computer  (default option) ... kai epeleksa ti 2 epilogi i opia einai ... another computer on my network ..kai m bgzi to ip.. ma to telefteo koutaki ndn exi ari8mo.. logika ego prepei an to simpliroso ti na balo?

This computer epelekse afou auto einai to pc pou xrhsimopoieis.

anoiksa kai to 7777 kai to 2106 kai to 9014.... tora sti database m bgazi : updated gameserver [1] bartz IP's: ................... eno prin dn me to bgazi prin kano tis ri8misis me to ip... pistevw pos o server einai kanonika sindemenos etsi? dld bori na bi kapios apo net

anoiksa kai to 7777 kai to 2106 kai to 9014.... tora sti database m bgazi : updated gameserver [1] bartz IP's: ................... eno prin dn me to bgazi prin kano tis ri8misis me to ip... pistevw pos o server einai kanonika sindemenos etsi? dld bori na bi kapios apo net

An sto leei auto nai , arkei na exeis ftiaxei sosta ta configs sou kai to l2.ini tou system.

sorry... afto  m to ebgale sto login...

Des an den sou bgazei kana error to gameserver , an oxi tote paei na pei pos eisai ok.

to mono error p dn nomizo na ine.. m ebgale pos to telnet server is Currently Disabled katatala ok

Oxi , den einai error . To telnet einai kati diaforetiko.

Exeis kana allo problima prin to kanw lock?