Jump to content
  • 0

[Help] NPC Buffer [buffs]


FrouFrou~

Question

Re paidia exw enan npc buffer (ton buffer tou stefouli gia interlude) alla otan kanei buff enas player prepei na xalasei mp gia to buff pou tha kanei kserete pws na to kanw na min xalaei mp?

na deite pws einai ena buff mesa ston buffer

			#Magic Barrier
		if event == "14":
			st.takeItems(ADENA_ID,0)
			st.getPlayer().useMagic(SkillTable.getInstance().getInfo(4349,2),False,False)
			return "5.htm"		
			st.setState(COMPLETED)

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Gameserver/data/stats/skills

 

Bres ta xml arxeia pou periexoun ta buffs sou kai kane kane edit auth thn grammh :

 

<table name="#mpConsume"> 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 </table>

 

Bale pantou 0 etsi opos sou ediksa.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nai alla etsi kai oi normal bufferades AIO as poume den tha xalane mp otan kanoun ta buffs

 

Kai siga ta mp pou kaine otan kanoun buffs .

 

E tote tha prepei na mioseis to mp pou xalane gia na kanoun buffs , an to thes etsi.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

alli lisi?

koita auto

useMagic(SkillTable.getInstance().getInfo(4349,2),False,False

simenei oti o player kanei autos to buff (kai etsi ginete kai sto game dixnei ton player na kanei to buff otan pataei ena buff kai sta  songs as poume xreiazete duals gia na ta kanei

ginete na to kanw na min ta kanei o player ta buff etsi wste na min xalaei kai mp

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

alli lisi?

koita auto

useMagic(SkillTable.getInstance().getInfo(4349,2),False,False

simenei oti o player kanei autos to buff (kai etsi ginete kai sto game dixnei ton player na kanei to buff otan pataei ena buff kai sta  songs as poume xreiazete duals gia na ta kanei

ginete na to kanw na min ta kanei o player ta buff etsi wste na min xalaei kai mp

 

Otan kaneis ta buffs xalaei to diko sou mp?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mporeis na kaneis enan buffer apo tn database etc oste na mn ksodeuei mp o player gia na ta kanei ;]

pou na kathomai twra na ftiaxnw ta tamples stin database kai meta na ta pernaw kai ston buffer...aplos ama kserete kati gia na min kanei o player ta buff kai na min xanei mp(otan ta kanei apo ton npc buffer, otan ta kanei enas kanonikos buffer na xanei mp)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

pou na kathomai twra na ftiaxnw ta tamples stin database kai meta na ta pernaw kai ston buffer...aplos ama kserete kati gia na min kanei o player ta buff kai na min xanei mp(otan ta kanei apo ton npc buffer, otan ta kanei enas kanonikos buffer na xanei mp)

ti pack xrisimopieis?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

__init__.py ~>

 

Βάλε αυτό μετά από το σημείο που δίνει το buff.

st.getPlayer().setCurrentMp(st.getPlayer().getMaxMp())

Link to comment
Share on other sites

  • 0

H poli apla mporeis na baleis auto :

 

st.getPlayer().restoreMP()

 

Meta to kathe buff.

 

@Apithanos , giati spammareis re boy ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Apithanos , giati spammareis re boy ?

den spammarw re file prospathw na ton pw na to valei mesw tis db san auton ton buffer

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=80588.0

pou ta pernis mesa apo tn db.

:S

Link to comment
Share on other sites

  • 0

den spammarw re file prospathw na ton pw na to valei mesw tis db san auton ton buffer

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=80588.0

pou ta pernis mesa apo tn db.

:S

 

Exeis kanei ena reply me enan tropo pou den ginetai sinithos . Isos kai na min tou doulepsei.

 

Stin sinexeia kaneis quote me to idio reply.

 

Meta les ' ti pack exeis ' ? .. Auta mporouses na ta kaneis modify se ena post.

 

Anyway , telos to spam . Froufrou , bale enan apo tous kodikes pou sou dosame sto init.py tis buffer sou kai tha eisai ok.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...