Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kalisperes opos leo sto title m 8elo 1 moderetor i kapion p na gnoreizei kala na m dei3ei ta bimata k ta programata p 8a xreiasto gia na ftia3o dika m item eite weap eite armor klp klp exo dei ta post k ta guide p exoun alla den me exoun boi8isi arketa logo tou oti eimai new s'auta ta pragmata an mporei kapios na me boi8isi 8a to ektimousa polu (afino na ennoi8ei oti mporei na m afierosei ligi wra na m dei3ei eite meso team viewer i kapos alios ) euxaristo polu perimeno apantiseis k parakalo atoma p gnorizoun kala gia na ma8o e3isou kala :) ty proeretika!

EDIT:as m apantisei kapios an mporei meso pm i opos mporei ti wres mporei k pote an ginete to sintomotero euxaristo ek tn proteron

Posted

euxaristo spiro alla ta exo dei k ta exo diavasei apla 8elo 1 atomo na m dei3ei apo konta dld meso team viewer as poume exo prospa8isei mauta ta topic xwris epitixia isws den edwsa polu prosoxi apla 8a i8ela polu an kapios exei tin ore3i na m to di3ei opos zitao sto post m k search exo kanei k ta panta oso gia to mod ok 1 la8aki thnx p me dior8oses apo biasini itan anyway opios mporei ego perimeno ty k pali gia tin katanoisi