[Preview][Rate]A Wallpaper for a net cafe!

Morian

mipwc to exeic ce .psb na to kanw edit??

Proton einai .psd

Deuteron to exw,

Triton Den thelw na to kaneis edit giati eisai polu low skill...

kai tetarton DEN STO DINW!

Proton einai .psd

Deuteron to exw,

Triton Den thelw na to kaneis edit giati eisai polu low skill...

kai tetarton DEN STO DINW!

σιγά ρε pro εσύ... μάθε αγγλικά, πηδήξου απο το παράθυρο και μετά πέστην στους  άλλους... Φαίνεται η ωριμότητα του designer από τα posts του... Επίσης το PSB είναι αρχείο του photoshop απλά το αγνοείς..

καταρχάς, δεδομένης της εικόνας δε ξέρεις την τύφλα σου.

Αναλόγως της ανάλυσης που έχει το netcafe κάνεις και αντίστοιχο wallpaper... και προς θεού όχι ότι νανε... default αναλύσεις είναι απο 1024x768 μέχρι και 1920x1200(16:10) ανάλογα με τα hardware που διαθέτει το εκάστοτε net cafe.

Αν έχεις λιγότερο από 6μηνο που ξεκίνησες photoshop δικαιολογήσε, αλλιώς πρόσεχε πώς μιλάς στους υπόλοιπους... ακόμα και άν ξέρει ακόμα λιγότερα απο σένα, δεν σε έθιξε προσωπικά ούτε ώς άτομο ούτε βάση της τέχνης σου.. Αν θες σκληρή κριτική, αυτό το έκτρωμα δεν είναι για σοβαρά νετ καφέ, και πριν προλάβεις να πείς κάτι έχω κάνει πραγματικά net cafe interfaces για πλάκα...

underdev.png

width=1024 height=640http://img189.imageshack.us/img189/1528/kalokairi08miafora.jpg[/img]

English translation,

PSB is indeed a Photoshop extension

First of all, given your picture you don't really know anything.

Depending on the resolution of each net cafe, you design the appropriate wallpaper, and for god shake's not just anything... The default resolutions start from 1024 and extend to 1920x1200(16:10) depending on the hardware available on each net cafe.

If you started using photoshop less than 6 months ago, you have an excuse, otherwise be carefull on the way you express your thoughts to the others... Even if his knowledge doesn't extend more than your own, he didn't harass you as a person nor did he your style... If you want to be critized as hard, the crap you created isn't for solemn net cafes, and before you reply, i had been doing some real net cafe interfaces just for my fun... (pics above)

σιγά ρε pro εσύ... μάθε αγγλικά, πηδήξου απο το παράθυρο και μετά πέστην στους  άλλους... Φαίνεται η ωριμότητα του designer από τα posts του... Επίσης το PSB είναι αρχείο του photoshop απλά το αγνοείς..

Και εσύ νομίζεις ότι ο άλλος ήθελε το psb και όχι το psd; Και έχει λόγο που του μιλάει έτσι γιατί εκείνος ο μαλάκας κλέβει signatures.

It doesn't matter, ripper or not i don't like such kind of addresses to other members, and after all, what use could he have  with this wallpaper, even if he wanted to rip it.. I don't encourage rippers but its just not right to ruin your own dignity replying like that; especially when your knowledge doesn't meet your words

σιγά ρε pro εσύ... μάθε αγγλικά, πηδήξου απο το παράθυρο και μετά πέστην στους  άλλους... Φαίνεται η ωριμότητα του designer από τα posts του... Επίσης το PSB είναι αρχείο του photoshop απλά το αγνοείς..

καταρχάς, δεδομένης της εικόνας δε ξέρεις την τύφλα σου.

Αναλόγως της ανάλυσης που έχει το netcafe κάνεις και αντίστοιχο wallpaper... και προς θεού όχι ότι νανε... default αναλύσεις είναι απο 1024x768 μέχρι και 1920x1200(16:10) ανάλογα με τα hardware που διαθέτει το εκάστοτε net cafe.

Αν έχεις λιγότερο από 6μηνο που ξεκίνησες photoshop δικαιολογήσε, αλλιώς πρόσεχε πώς μιλάς στους υπόλοιπους... ακόμα και άν ξέρει ακόμα λιγότερα απο σένα, δεν σε έθιξε προσωπικά ούτε ώς άτομο ούτε βάση της τέχνης σου.. Αν θες σκληρή κριτική, αυτό το έκτρωμα δεν είναι για σοβαρά νετ καφέ, και πριν προλάβεις να πείς κάτι έχω κάνει πραγματικά net cafe interfaces για πλάκα...

underdev.png

width=1024 height=640http://img189.imageshack.us/img189/1528/kalokairi08miafora.jpg[/img]

English translation,

PSB is indeed a Photoshop extension

First of all, given your picture you don't really know anything.

Depending on the resolution of each net cafe, you design the appropriate wallpaper, and for god shake's not just anything... The default resolutions start from 1024 and extend to 1920x1200(16:10) depending on the hardware available on each net cafe.

If you started using photoshop less than 6 months ago, you have an excuse, otherwise be carefull on the way you express your thoughts to the others... Even if his knowledge doesn't extend more than your own, he didn't harass you as a person nor did he your style... If you want to be critized as hard, the crap you created isn't for solemn net cafes, and before you reply, i had been doing some real net cafe interfaces just for my fun... (pics above)

Wraia diavase tote... Proton giati, den exeis idea gia to pios einai aftos o tupos kai tou milisa etsi, Zitaei to .PSD gia na to klepsei kai na to parousiasei kapou allou san diko tou.... deuteron asxoloumai peripou 7-8 mines me to photoshop edelos erasitexnika kai gia to xompi mou kai osa ematha ta ematha monos mou, kanenan den eixa dipla na mou eksigisei to pws kai to giati... Opote filarako mou, an thn exeis dei epagelmatias me to photoshop kai skopebeis na bgaleis $$ apo afto, suxaritiria kai to sebomai! Pragmatika.... Egw aplos tin ekana san doro ston friend mou, epidei ithela na to kanw... Kai nai, den einai kanena net tis prokopeis.... Anyway, den tha se rotisw kiolas pos tha milaw kai to pos tha ergazomai sto photoshop, An diavaseis to topic title leei [Preview][Rate], apla h apopsisou gia to wallpaper tha itan arketi.

@Bored to translate it in english! :)

Δεν είπα ότι ασχολούμαι επαγγελματικά.

Όπως είπα τα interfaces τα έκανα για την πλάκα μου, δηλαδή ούτε πληρώθηκα ούτε εφαρμόστηκαν ποτέ, τα έκανα για προσωπική ευχαρίστηση και ας πούμε εκπαίδευση.

Τέλος, δε θυμάμαι να σου είπα να προσέχεις την τεχνοτροπία που ακολουθείς στο photoshop απλά σου είπα ως outsider δε πρόκειται να κάτσω να ψάξω πόσα signatures έχει κλέψει ο άλλος.. Εσύ φαίνεσαι ο κακός της υπόθεσης...

Υ.Γ. Και πάλι δε μπορώ να καταλάβω που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ή και γιατί να κάνει τον κόπο να το παρουσιάσει σαν δικό του.. Αν ήταν signature, εκεί αλλάζει το θέμα...

English translation,

I didn’t say that I’ve been using photoshop professionally.

As I said, the above interfaces were done for fun, which means that neither I got paid nor they were ever applied, i did them for my own pleasure and let’s say training.

Finally, I don’t recall ordering you to watch the style you are using in photoshop, I just told you that as an outsider there’s no way I’d search how many signatures were stolen by the other guy. You still are the bad guy on the case.

P.S. And I still can’t understand where he could possibly make use or why he would even try to present it as his work. If it was a signature, then I would get it…

Δεν είπα ότι ασχολούμαι επαγγελματικά.

Όπως είπα τα interfaces τα έκανα για την πλάκα μου, δηλαδή ούτε πληρώθηκα ούτε εφαρμόστηκαν ποτέ, τα έκανα για προσωπική ευχαρίστηση και ας πούμε εκπαίδευση.

Τέλος, δε θυμάμαι να σου είπα να προσέχεις την τεχνοτροπία που ακολουθείς στο photoshop απλά σου είπα ως outsider δε πρόκειται να κάτσω να ψάξω πόσα signatures έχει κλέψει ο άλλος.. Εσύ φαίνεσαι ο κακός της υπόθεσης...

Υ.Γ. Και πάλι δε μπορώ να καταλάβω που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ή και γιατί να κάνει τον κόπο να το παρουσιάσει σαν δικό του.. Αν ήταν signature, εκεί αλλάζει το θέμα...

English translation,

I didn’t say that I’ve been using photoshop professionally.

As I said, the above interfaces were done for fun, which means that neither I got paid nor they were ever applied, i did them for my own pleasure and let’s say training.

Finally, I don’t recall ordering you to watch the style you are using in photoshop, I just told you that as an outsider there’s no way I’d search how many signatures were stolen by the other guy. You still are the bad guy on the case.

P.S. And I still can’t understand where he could possibly make use or why he would even try to present it as his work. If it was a signature, then I would get it…

Yparxoun kai alla forum.... Mporouse kalista na to parousiasei ekei.... Oi stous filous tou.....

Tespa liksto edw, eipes tin apopsisou gia to wallpaper.... tin sebomai! Min ksanapostareis gia afto to thema.

weirdo, τι σε κάνει να νομίζεις ότι θα ήθελε να το παρουσιάσει σε οποιοδήποτε forum!?? Τόσο τέλειο το θεωρείς?

^, what makes you think he'd present it to any other forum!?? Do you think its perfect?

Anyway... i'll just leave you guys be.. i had enough fun teasing you

[edit]

Για να μη νομίζεις ότι δεν είμαι αντικειμενικός, για 7-8 μήνες είσαι σε καλό δρόμο

Don't think that i'm not objective, for 7-8 months you are doing well

Hello guys,

Here i have done one wallpaper for a friend. He will use it for him net cafe!

Tell me your opinions!

2lvbbrb.png

[GR] βαριέμαι να μιλάω αγγλικά ;x , τέσπα επειδή έχω εμπειρία από net listen. στα net σε τι παιχνίδια καίγονται όλοι ; mmorpg [wow/l2/aion] , dota/hon και shooting [cod/cs]. και άμα έχει ps3 το net παίζουν κανά pro10. τώρα πιστεύω δεν χρειάζεται το σύμβολο του nfs carbon/sims 3/cod4/devil may cry 4. βάλε στην θέση τους του l2/wow/aion/cod mw2 ή και του hon. αφού σε αυτά θα περάσουν την περισσότερη ώρα τους στα άλλα αντε να κάτσουν 2 ώρες. επίσης και πάνω αρίστερα βγάλε την εικόνα του sims βάλε κανενός mmorpg :p εκτός άμα στην περιοχή σου παίζουν sims κ.τ.λ. γιατί εδώ στην ρόδο δεν έχω δει κανέναν να παίζει σε net.

τώρα από απόψη ps'ing δεν ξέρω και πολλά αλλά πιστεύω δεν πρέπει να έχει πολλά ξέμπαρκα εφέ , να είναι ωραία συντεταγμένα

[π.χ. μία ιδεά οι 2 λίστες να είναι σε ένα τετράγωνο glass effect-vista style , θα είναι ωραίο πιστεύω.] επίσης να προσέξεις να είναι ευκολοδιάβαστα είναι πολύ συμαντικό αυτό για το μάτι του πελάτη  :D