Jump to content
  • 0

psaxnw gia l2j dev


marinos2000

Question

Recommended Posts

  • 0

geia sas psaxnw gia l2j dev o server 8a einai x35 8a trexei apo pc stin germania apo tin etairia ngz-servers add me sto msn gia perissotera : narinos321@hotmail.com (gia gracia final)

 

 

file gia na kaneis ena server x35  o developer pou 8a kanei to pack 8a 8elei lefta  den 8a to  kanei gia tin psixi tis manas tou

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

file gia na kaneis ena server x35  o developer pou 8a kanei to pack 8a 8elei lefta  den 8a to  kanei gia tin psixi tis manas tou

symfono apolytos,tora an den 8es na pliroseis 8a prepei na asxoli8eis monos sou me to pack tou server gt den einai mono to na sikoso enan server me Trelo upload speed k teleiose to 8ema prepei na fix k ta bug k ta error tou,opote kane search sto forum k pistepse me 8a breis ta panta,alliws an bariesai 8a prepei na ta "skaseis" se kapoion dev
Link to comment
Share on other sites

  • 0

dn exo provlima na pliroso ton dev arkei na kanei kalh douleia .... koinos ena kalo pack gia x35

 

An thes na anikseis x35 server , kalitera na psakseis gia OFF developer.

 

Den leei me tipota na anikseis x35 Java server.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file 3ereis pia einia h mlkia.... apo oti 3erw iparxei mexri  hellbound l2off opote dn 3erw ama a3izei...kai ektos apo auto mporoun na ston kleisoun tin epomeni mera nmzw dld

 

Mporei na sto klisei h NCSoft mono , kaneis allos.Alla ligo diskolo dioti tosoi off servers iparxoun kai den klinoun.

 

Ta kalitera clients gia OFF einai : HellBound , Interlude

Link to comment
Share on other sites

  • 0

episis ama deis sto hopzone oi protoi server einai low-mid rate x3-40 kai einia oloi l2j. dld autoi pos sto kalo exoun toso kosmo??

 

Den to ksereis auto.Kai autoi kathisan kai asxolithikan kairo sto pack.Gia auto exoun ftasei tosa atoma.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia na min se zalizw file pisteueis l2j a3izei ka8olou gia mid rate h mono l2off(int h hellbound ?? )

 

Fisika kai aksizei.

 

To na xrhsimopoihseis OFF anti gia Java sta mid rates server , einai oti kalitero.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mono off ama thes tin gnomi mou ektos ama allaksis gnomi k kaneis

high rate server.

 

mpa dn 8elw high rate .... low h mid p protimo mid alla fovamai pos dn 8a mpei kosmos gt 8a einai h c6 h hellbound p pleon dn vlepw polh kosmo....mporei na kanw kai la8os vevea

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...