Jump to content

Isws mia synergasia maxtor?


titos13

Recommended Posts

Geia sas :P Maxtor eise gia mia "Synergasia"?exw ftiaxei ena forum...isws tha mporoume na diafimisoume o enas ton allon kai na min kanete oti kanate me to link pou sas edwsa...spammarate me tsontes?x0a0xa0 kai kleinoun to forum tous...:p hehe good job...tha einai san to diko sas forum...lew na to onomasw MaxHackers...kai tha bazw sta Links to link sas oste na sas diafimisw ! den eimai leecher :) apanta please :P

Link to comment
Share on other sites

xmm...tha s kanw diafimisi file...exw pollous filous apo pollous server sto l2 ...kai atoma sto msn m...opote tha s kanw megali diafimisi tha se balw Support site ;P lol xD arkei na m dwseis mia foto gia na balw sto link...alla mikri plz...:P kai den exeis na xaseis tpt...;s

Link to comment
Share on other sites

den exei noima na iparxei 2o forum idiou periexomenou, kai na to diafimizw kiolas.

swstos o pextis!To forum gt poio les esi file m titos13 logika tha einai forum me 25-100 atoma to polu opote poio to ofelos gia emas na sas diafimizoume?Atoma exoume kai me to parapanw!
Link to comment
Share on other sites

to ka8ena parapanw apo 200.000 members?xm... youtube,forum kapoiou gaming community,google,yahoo :p

 

ase mas re palikari,mono apo ayta pou les katalavainw ti forum 8a exeis,kai pws 8a einai ta "exploits" pou 8a grafeis.

 

search google "exploit"

--------------------

324534287543897 results found

 

copy paste .

 

1o reply "ta dokimasa ola!de doulevei tpt!" :p

Link to comment
Share on other sites

tote ase ayto pou to xei na milhsei alla k pali dn pistevw oti 8a vgalei kati o maxtor...

 

dld ti mporei na vgalei to kalytero cheating forum apo ena neosystato forum gia ton idio skopo?kosmo?akoma k aytos pou to ftia3e edw epsaxne diafora.me ti 8a to sthrh3ei?me ta contacts tou apo msn?

 

re mono pou eipes prin gia 200.000 members se site pou mporeis prwsopika na frontiseis na mpei link twn maxcheaters katalavainei kaneis oti to salaki peftei sto patwma...

Link to comment
Share on other sites

loipon gia na teleiwsei to 8ema edw.to forum ari8mei 12.675 melh k paei exsairetika me bash k tis statistikes!

 

efoson o maxtor xseka8arise oti dn exei anagkh apo diafhmish se alla forum p sthn ousia dn exoun toso kosmo oso edw mesa tote mallon einai anwfelo na zhtate sunergasies k dn uparxei logos na tsakwneste gia to poios 8a diafhmisei to site kalutera se allo forum eleos

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...