Jump to content

signature-avatar


mjst

Recommended Posts

I want a signature.. and avatar for here :D

signature: xryskom  And avatar :xryskom

(GR) pedes xerete... prospa8isa na kano ena signature na to valo  edo sto forum alla den mou vgike k poly kalo :/

ase pou ekana kai la8os sto code kai den mou fenotan :D to ixa anevasi sto imagehack me morfi gif opos eprepe alla tpt :/

aee pou to ekana kai xalia :D

mipos mpori na mou kanei kanenas? oti 8ema 8elete valte den exo provlima :D

 

thx prokatavolika...

Link to comment
Share on other sites

[GR]`GodPower^  edaxi ean den 8elei kapios den 8a tou valo kai to maxeri sto lemo :/

award pos mporo na doso? xano ego tpt ean toou doso? hmmm eimai ligo asxetos den ta exo psaksi afta.. oute exo katalavi ti ginete me ta adena... pistevo o maxtor 8a eprepe na ta egrafe kai sta ellinika.. apo aglika xero kapia vasika alla den eimai kai telios.. dld den ta katalaveno ola...

Link to comment
Share on other sites

[GR]`GodPower^  edaxi ean den 8elei kapios den 8a tou valo kai to maxeri sto lemo :/

award pos mporo na doso? xano ego tpt ean toou doso? hmmm eimai ligo asxetos den ta exo psaksi afta.. oute exo katalavi ti ginete me ta adena... pistevo o maxtor 8a eprepe na ta egrafe kai sta ellinika.. apo aglika xero kapia vasika alla den eimai kai telios.. dld den ta katalaveno ola...

[GR]Ayto einai to problem oti den ginete na dwseis kai mono i staff member dinoun karma gia signatures adena mporeis na dwseis esei mono ^^
Link to comment
Share on other sites

[GR]Ayto einai to problem oti den ginete na dwseis kai mono i staff member dinoun karma gia signatures adena mporeis na dwseis esei mono ^^

oute adena mas to vgalane den mporoume na dosoume ~.~
Link to comment
Share on other sites

dld na katso kai na stroso ton kol*mou na vro to photo shop kai na prospa8ios :D

exo ena alla kano la8os sto code otan paw na to valo sto profile..

esys pou exete px afto http://i48.tinypic.com/20zqxon.jpg kai afto http://i779.photobucket.com/albums/yy78/pantotinos/canabis1.png

ti code valate mprosta apo to http kai sto telos???  

[img=http://........]   ???

 kai ti katalixi prepi na exei to signature?

to avatar ti diastasis? :D  afta ta liga toulaxiston pite mou :P

Link to comment
Share on other sites

etsi to ixa vali alla den to eperne :/ mipos ekana ego kamia xazomara? pernis to url apo eki pou to ekanes upload kai pernis to code gia forum h html?

 

`GodPower^ 8a to katevaso.. paliotera stin sxoli ixa kanei k photoshop an kai exei pola guide edo mesa.. kati 8a katafero

Link to comment
Share on other sites

etsi to ixa vali alla den to eperne :/ mipos ekana ego kamia xazomara? pernis to url apo eki pou to ekanes upload kai pernis to code gia forum h html?

 

`GodPower^ 8a to katevaso.. paliotera stin sxoli ixa kanei k photoshop an kai exei pola guide edo mesa.. kati 8a katafero

anevaseto sto imageshack meta kane copy paste to Direct Link kai vale ta codes ;)
Link to comment
Share on other sites

ok to evala.. to ekana me ena etimo programa

tora gia na to valo sto kedro afto etsi?

[center] [/center]

koita dokimaze ta codes efoson vlepw ta ksereis kai ama den piani rwta ;) :P
Link to comment
Share on other sites

oxi einai ola mia xara.. ta ekana fix..

epidi 8elo na katevaso to photoshop k trial tora den leei na katevazo exete kanena url na mou stilete?

ean den epitrepete na post edo dexome kai pm :P h ean exei kanena url to forum na mpo na to diavaso k na to kano down load.. tora ftiaxtika :D as xekiniso me to photoshop giati me to l2 "kaikame apopse kaikame"

 

;D :D ;) :) ;D :D ;) :) ;D ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...