Sponz Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 autin tin stigmi pou kanw auto to post pezw se enan server kai xwnw ena rb me enan para3eno ala poli kalo trick..!!! kanete create enan dominator kai kanete chant of revenge ektos an to exei fusika i buffer tou server sas!! ok pernete auto to buff pate sto rb pou 8elete na xwsete me enan buffer ala o buffer na min einai dikos sas px na einai enos filou sas!! bgazete ta items sas kai o healer sas kanei heal sinexws oso megalitera dmg sas skaei to rb toso to kalitero gt trwei dmg apo to reflect tou chant of revenge!! an exei 3anaginei post zitw signomi!!! mporeite na xrisimopioisete kai l2 walker!!!
OrestTheBig Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 [Hidden post: You need reply to this topic to see it.]<<<<<<<<ok ti na pw dn niw8oume reply 8a kanw edit molis to dw Edit: e eleos auto prepei na exei ginei post kamia 100sti fores:S
ProJecT Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 eisai vlakas? Kai pou ekana reply tpt den vlepw!
psycho425 Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 ti post einai afto?reply?..... [edit]: lol....k omws vlepw to topic...
LifeOwner Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 to reply p kolaei?? dld mono an kanw reply to blepw hahahaha eleos :P opoios kanei kana spam exei faei -1 karma k adikimena k ollas reply hahahah akou edw :P
Sponz Posted January 9, 2010 Author Posted January 9, 2010 eisai vlakas? ok pare -1 karma gia spam....
MiҳMasteЯ Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 ok pare -1 karma gia spam.... . ma dn ekane spam se evrise ...
Sponz Posted January 9, 2010 Author Posted January 9, 2010 . ma dn ekane spam se evrise ... man den me noiazei oti me evrise ala ton exw 3anaproidopioisei kai tou exw pei min spamareis ala ekeinos den akouge ti na kanw kai egw?
Grim. Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 POSO AKIROS BOREI NA EINAI KAPOIOS KAI NA KANEI POST TETIOU IDOUS MALAKIES?
MiҳMasteЯ Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 man den me noiazei oti me evrise ala ton exw 3anaproidopioisei kai tou exw pei min spamareis ala ekeinos den akouge ti na kanw kai egw? POSO AKIROS BOREI NA EINAI KAPOIOS KAI NA KANEI POST TETIOU IDOUS MALAKIES? ontos paidia symfono mazi sas .... tous les kamia 15 fores auth pali to idio....
xepimetheus Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 mou fenete prepei na poume ston maxtor na bgali to karma permission. gt ginete xamos :( oli tin hmera fixaroume abuses.
OrestTheBig Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 ok pare -1 karma gia spam.... ma pws na min spammarei re file? otan vazeis [Hidden post: You need reply to this topic to see it.]
Recommended Posts