Jump to content

8eorw oti o l2mafia einai o klteros pvp server simfonite?


Recommended Posts

se grafi sta @@@@ gt les paparies gia afto..

aftos 3eri oti oloi mesa se afto to forum tn zilevete gt 3ekinise na ftiaxni server apo ta topic tou killer_007 kai koita p eftase re file

 

Daxi pedia zileboume ton mafia...Giauto egw Ta xristougena eixa zitisi apo ton agio basili na mou afisi mia USB kato apo to dedro me to pack tou l2Mafia....Asemas More PO Daxi Den pezei kapios mas kani plaka edwmesa..

Link to comment
Share on other sites

re file an goustaris kane 3k euro donate pali tha peftis k 9234729347293874euro na dosis pali tha peftis o server einai stin entelia oi donators peftoun k me poio dikaioma tha kanete lock to topic epidi dn sas paei?

peftoun oi donator w8 filarako se ligo s dino photo apo ton 03 tou mafia na dis dmg p tha fao me full rings +17 set kai tha gino epitides hero kai tha balo miracle kai episis meta tha hit ton donator na dis dmg kai meta pes m papara

 

@Versus mn to kaneis lock ksero leme mlkies ala asto ligo i kanto move sto spam section

Link to comment
Share on other sites

kai poios einai kalos admin gia sena o pigasos? muahahahahhaxaoxoaoxahxoahxahohxha eleos

entaksei apodikniis gia alli mia fora tin vlakia sou... ides na grapsw pou8ena pigasos? kai aftos ta idia skata einai...dialegeis kai esy admin apo sovarous server na poume ~.~
Link to comment
Share on other sites

peftoun oi donator w8 filarako se ligo s dino photo apo ton 03 tou mafia na dis dmg p tha fao me full rings +17 set kai tha gino epitides hero kai tha balo miracle kai episis meta tha hit ton donator na dis dmg kai meta pes m paparaspam section

 

 

opa opa opa o 03 dn einai tou dimi 3exnato...

ton exei poulisi k o admin p ton agorase ton ekane psema

mn ta anakatevis telos

 

Link to comment
Share on other sites

off topic : Versus lockareto giati provlepo megalo flame edo k mirase k kana -1 karma

on topic : o mafia den einai enas apo tous kaliterous einai apla enas metrios server kai osoi lete oti na o mafia einai gtp to ena to allo kante oti exei kanei o dimis vgalte osa exei vgalei o dimis k meta miliste ;)

 

CU

Link to comment
Share on other sites

 

 

i mhpws o admin tou deathwhisper jajajajaja xaoOXao

toulaxiston zwara m o frank dn eixe trela donate kai kathe mera oti bug ipirxe to diorthone aftos kai to team tou epsaxnan kathe mera gia bug kai ksanaleo ston mafia douleuei akoma kai to pio noob bug ekei gia to hp kai tora erxontai ta photos w8 noobaki kai des
Link to comment
Share on other sites

diavase ti s eipa o 03 dn einai t dimi mn to psaxnis..

k o frank an itan aksios dn tha ekline ton server tou.. ok?

 

k mn sigrinis ton kosmo p eixe o deathwhisper me tou mafia kamia epafi

mera me tin nixta

Link to comment
Share on other sites

kala daxi gekasdapro apla sou lew Sto Msn mou sou pezoune trelo doulema den sou lew name alla  Exeis kani to kalitero topic tou 2010....

 

Pigene se allo forum pou den to 3eroume emis kai grapse...O mafia eina kata tin gnomi mou o kaliteros pvp server...

 

Esei opou nane 8a pis oti 8a tin pi kai ston official pff >.<

Link to comment
Share on other sites

 

opa opa opa o 03 dn einai tou dimi 3exnato...

ton exei poulisi k o admin p ton agorase ton ekane psema

mn ta anakatevis telos

 

dn ksero tinos einai o 03 ala to thema einai oti mesa leei l2mafia.gr

 

to site tou kanonikou mafia opos les episis o dimis einai kai ekei admin admin kseris ti simenei? admin=administrator=diaxiristis ti sto diaolo diaxirizete an dn einai dikos tou o server?

Link to comment
Share on other sites

diavase ti s eipa o 03 dn einai t dimi mn to psaxnis..

k o frank an itan aksios dn tha ekline ton server tou.. ok?

 

k mn sigrinis ton kosmo p eixe o deathwhisper me tou mafia kamia epafi

mera me tin nixta

 

mr. Prof gia iremise ligo gia iremise se parakalo poso kairo itan anixtos kai einai anixtos o mafia k poso o death whisper ade tora tha m peis gia ton deathwhisper ade na poume m rxete o ka8e akiros wanna be tora na mou pei gia ton death whisper ade na poume

Link to comment
Share on other sites

dn ksero tinos einai o 03 ala to thema einai oti mesa leei l2mafia.gr

 

to site tou kanonikou mafia opos les episis o dimis einai kai ekei admin admin kseris ti simenei? admin=administrator=diaxiristis ti sto diaolo diaxirizete an dn einai dikos tou o server?

Diaxirizete na doulebi kosmo Opos to pedi apo pano pou leei : O mafia pos einai kalos server

Link to comment
Share on other sites

kala daxi gekasdapro apla sou lew Sto Msn mou sou pezoune trelo doulema den sou lew name alla  Exeis kani to kalitero topic tou 2010....

 

Pigene se allo forum pou den to 3eroume emis kai grapse...O mafia eina kata tin gnomi mou o kaliteros pvp server...

 

Esei opou nane 8a pis oti 8a tin pi kai ston official pff >.<

lol?? nomizis oti o official se sigkrisi me ton mafia kanei tpt?? o official dn pianei mia ston mafia .... kl...
Link to comment
Share on other sites

kala daxi gekasdapro apla sou lew Sto Msn mou sou pezoune trelo doulema den sou lew name alla  Exeis kani to kalitero topic tou 2010....

 

Pigene se allo forum pou den to 3eroume emis kai grapse...O mafia eina kata tin gnomi mou o kaliteros pvp server...

 

Esei opou nane 8a pis oti 8a tin pi kai ston official pff >.<

 

ok k kamorono gia afto .. asxoliste me emena thnx :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...