Elphiss™ Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 otan kanw compile adimetopiza polla erros.. merika egrafan kati gia to java.. giauto borite na m dosete 1 java install kalo? ty.
0 Elphiss™ Posted January 7, 2010 Author Posted January 7, 2010 miso na to ksanakanw install kai 8a kanw edit min figis apo to topic. EDIT: com.sun.tools.javac.Main is not on the classpath. Perhaps JAVA_HOME does not point to the JDK. It is currently set to "C:\Program Files\Java\jre6" tecpa borite na m dosete 1 kalo java install gia l2jfree oste na min exw problems? ty
0 Elphiss™ Posted January 7, 2010 Author Posted January 7, 2010 install java nai enow p pame sto google kai leme download java? nai pio katebazw? dn kserw.. auto enow java install .. na m dosete to link p katebazw to sosto java giauto..
0 ĐarkSlayer Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 miso na to ksanakanw install kai 8a kanw edit min figis apo to topic. EDIT: com.sun.tools.javac.Main is not on the classpath. Perhaps JAVA_HOME does not point to the JDK. It is currently set to "C:\Program Files\Java\jre6" tecpa borite na m dosete 1 kalo java install gia l2jfree oste na min exw problems? ty erm lpn to problem s ine to klasikw . Pas sto computer deksi click Properties -> advanced -> Enviroment Variables -> System Variables -> New -> Variable name : JAVA_HOME Variable Value : eki p exis kani install to java jdk px C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_17
0 Elphiss™ Posted January 7, 2010 Author Posted January 7, 2010 re boris na to pis sta ellinika? to properties ti ine? ta alla ti ine? :S
0 ĐarkSlayer Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 re boris na to pis sta ellinika? to properties ti ine? ta alla ti ine? :S omfg Ιδιότητες -> Για προχωρημένους -> Περιβάλλον Μεταβλητές -> System Variables -> Νέα -> Variable όνομα: JAVA_HOME Variable Αξία: ΕΚΕΙ p EXIS ΚΑΝΕΙ να εγκαταστήσετε JDK java px C: \ Program Files \ Java \ jdk1.6.0_17
Question
Elphiss™
otan kanw compile adimetopiza polla erros.. merika egrafan kati gia to java.. giauto borite na m dosete 1 java install kalo? ty.
8 answers to this question
Recommended Posts