Jump to content
  • 0

[Erwtish]Se Ti Voh8aei To Gameguard :S


Rio

Question

pedia exw aporia gt vlepw merika systems xwris gameguard kai merika me...se ti voh8aei akrivws to gameguard..me prostateuei apo kati? an nai pws borw na valw sto diko m system..copy paste apo allo system?apantiste plz

thnx..

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Apto na tou edines tin apantisei kaneis spam.....oi normal users lene tin apantisi.. kai oi moderators lene ama to topic einai se la8os section.. ama einai se la8os section to kanoun move.. alla kai apo tin alli, den einai se la8os meros.

 

 

File mou Rio , to gameguard einai gia tous servers opou pane na kanoun client modding.Diladi to na pezeis se enan server apo to system einai paranomo.Me hosts den einai paranomo.Alla den se prostatebei se tipota..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nai... den se prostatebei apo tipota.... apla to gameguard einai ftiagmeno gia na min eiparxoun servers pou xrisimopoioune to system.Giati apla to client modding einai paranomo.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

0k man thnx me kalipses ^^..

Erwtish omws pws prostateuw tote ton server mou apo diafora hacks? :/ akous pws o enas tropws na mn se hackaroun einai na valeis kwdiko sto mysql..uparxei kanenas allos tropos? :/

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oxi.. den ton prostatebeis apo hacks.Den eiparxei tropos na prostateuseis tin MySQL apo hacks.Mono an pliroseis kai agoraseis tin MySQL Interprice server pou ekei den pianoun exploits.To na baleis kodiko stin MySQL einai kalo.Alla einai poli efkolo na sou broun ton kodiko.Oti kodiko kai na baleis mporoun na ston broun.Einai kapioi tropoi cracking pou xrisimopoioune oi hackers gia na spasoune tis MySQL servers.I teleutea ekdosi exei tripes.. Multiple Vuls.... kai etsi eisai akoma tripios sto na se hackaroun.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oxi.. den ton prostatebeis apo hacks.Den eiparxei tropos na prostateuseis tin MySQL apo hacks.Mono an pliroseis kai agoraseis tin MySQL Interprice server pou ekei den pianoun exploits.To na baleis kodiko stin MySQL einai kalo.Alla einai poli efkolo na sou broun ton kodiko.Oti kodiko kai na baleis mporoun na ston broun.Einai kapioi tropoi cracking pou xrisimopoioune oi hackers gia na spasoune tis MySQL servers.I teleutea ekdosi exei tripes.. Multiple Vuls.... kai etsi eisai akoma tripios sto na se hackaroun.

 

 

Ti Ennoeis me thn frash "tripios? :/

dld egw tr exw mysql xwris kwdiko na mn bw sthn diadikasia na valw code dld na to kanw reinstall huh?

 

 

 

an dn exeis anoixtei tin 3306 dn mporoun na s kanoun tpt

 

otan les dn exw thn 3306 anoixto? :/ einai ports?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

vasika dn eixa idea pws uparxei kan auth h port oi mones ports pou exw anoi3ei sto router einai oi e3eis :HTTP/80:TCP  /  7777:TCP  /  2106:UDP /  7777:UDP /  2106:TCP

opote dn exw prob etc dn einai?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nai port einai an tin exeis klistei dn mporei na s kanei kaneis tpt sto mysql

 

Kiomos ginete... Me Cain And Abel(Programa einai) , hackaris tin port ton Windows XP pou einai gia ta BIOS.Perneis Authentication kai meta kaneis Poison to PC me kapio rat.To anti-virus den to pianei enw einai crypted se kapious idikous fakelous.. etsi o hacker elenxei olo to PC.MySQL + L2 Server. :)

 

vasika dn eixa idea pws uparxei kan auth h port oi mones ports pou exw anoi3ei sto router einai oi e3eis :HTTP/80:TCP  /  7777:TCP  /  2106:UDP /  7777:UDP /  2106:TCP

opote dn exw prob etc dn einai?

 

Ama den exeis site apo to PC sou klise tin port 80.. gia tis alles portes nomizw oles prepei na einai TCP/UDP .

Link to comment
Share on other sites

  • 0

.. etsi elenxeis olo to PC.MySQL + L2 Server. :)

 

 

 

Ama den exeis site apo to PC sou klise tin port 80.. gia tis alles portes nomizw oles prepei na einai TCP/UDP .

 

Pws Elegxo To Pc/Mysq; +L2 server dld gia ti 8a psaxnw na dw an me hackaran?

 

 

oxi dn exw site apo to pc einai aparethto?8a exw perissotero secure?

exw anevasei site apo webs.com alla dn exei na kanei me ta ports m kai thn ip m...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...