Jump to content
  • 0

help plz


nickedil2

Question

Hi pedes tha eithela na me help! Thelw ena pack 3 click and go me pola custom item ektos tou lightmagik p to exw thelw pola custom ite para pola!opios mpori as me dosi ena site pou mporo na to bro tnx geia tin help!! ty (kai nai epsaksa kai den brika!) tnx  :)

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

www.maxcheaters.com

 

ekei mporeis na vreis customs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LOL RE

TI ALO THA DW

 

kane search

 

kai stamatiste ta preconfigured packs ffs

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hi pedes tha eithela na me help! Thelw ena pack 3 click and go me pola custom item ektos tou lightmagik p to exw thelw pola custom ite para pola!opios mpori as me dosi ena site pou mporo na to bro tnx geia tin help!! ty (kai nai epsaksa kai den brika!) tnx  :)

 

file to pack pou  8eleis  exeis  xiliades bug  kai ektos apo ayto einai preconfigured kai den 8a mporeis na fix  ta bug

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ExTrEmEDwarf eleoc dld einai toso diskolo na min spam kai spam kai spam se kathe post m search kai search ftanei to akousa min grafis an den thes na apantisis eleoc ise o monos p to kanei MIN APANTAS STA POST M!!! (kai nai epsaksa kai den brika!) den to read afto???

Link to comment
Share on other sites

  • 0

wriste i apantisi sou

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?board=61.0

 

ola ta customs ekei einai.

 

 

ti na pw. ama den s aresoun ta post m tote min ta diavazeis

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ExTrEmEDwarf eleoc dld einai toso diskolo na min spam kai spam kai spam se kathe post m search kai search ftanei to akousa min grafis an den thes na apantisis eleoc ise o monos p to kanei MIN APANTAS STA POST M!!! (kai nai epsaksa kai den brika!) den to read afto???

 

File min kaneis dipla posts..

 

O Extreme apla 8elei na se boh8isei.Alla epidi xrisimopoihse ligo xioumor den xreiazete na tou milas kai etsi....alla se merika pragmata exei dikio..

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...