Jump to content

San Jail (GM Consultation service)


mjst

Recommended Posts

apo oti exo psaksi sto forum den exo vri aftin tin topo8esia..

otan epeza l2gold kai ekana kamia fora kamia saxlamara o GM me travouse eki..

ixa katevasi apo edo ena pack gia na do pos einai na eisai GM... alla apo oti diapistosa den vrika se kanena menu mesa

teleport gia aftin tin topo8esia..

to domatio afto einai terastio kai mporite na to kanete GM room.. na mazeveste oi GM

opios exeis server as kanei ena teleport na di ton xoro.. perimeno apadisis :D

 

to ekana afto to post giati to epsaxna kai isos na to psaxnei kai kapios alos..

gia na to vro anagastika na mpo kai na kano xazomaritses gia na me traviksi se afto to room..

(GM Consultation service Location)   -113360, -244676, -15536

 

shot00042w.th.jpg

 

shot00043l.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

alla apo oti diapistosa den vrika se kanena menu mesa

 

Fysika, einai tosa kai tosa ... pou na ta valoune ola... apla esei kane

 

//move_to x y z

 

i mipos //move x y z ....... exo poli kairo na asxolitho ;p

Link to comment
Share on other sites

Egw pistevw oti einai custom map.. O l2gold exei kanei mod ta client mexri ahdias :S

kai ego nomiza oti mono ston gold 8a itan alla to dokimasa kai spiti apo ena pack.. kai se enan alon server

opou ixa gnorisi enan GM tou ipa na paei na di an yparxi afto to room :D

pados ixa dokimasi na paw me ta podia se afto to simio kai den katafera na mpo mesa oute me bug kai malakies :D

lete na yparxi tropos na kaneis olh tin perioxi san jail?

Link to comment
Share on other sites

lol.. kalo...  pws kai den to exei ksanadei kaneis afto to meros ? :S eleoc

 

thanks file.. oti prepei gia test area... exei k poli xoro :P xwneis valakes k anthares ekei mesa k spas plaka ... xaxa  ;D

Link to comment
Share on other sites

lol.. kalo...  pws kai den to exei ksanadei kaneis afto to meros ? :S eleoc

 

thanks file.. oti prepei gia test area... exei k poli xoro :P xwneis valakes k anthares ekei mesa k spas plaka ... xaxa  ;D

ondos... na fadastis ean den eisai GM kai proxoras me ta podia kaneis 200 wres na ftaseis apo tin mia akri eos tin ali akri.. ean einai na valis valakas  antharas baium k.a RB kane mia GK kai onomasetin

"RB EVENT GK"  kai na tin kaneis spown stin aden otan 8es na kaneis to event kai na exei apo ola ta RB ekei mesa kai na ginete sfagi  :D an exeis server kai to kaneis stile site na logaro na do tin GK :D

 

re cis den exei kanenas xrono na ftiaxi mia tetia GK kai na tin valei edo stous MXC?

Link to comment
Share on other sites

kai ego nomiza oti 8a tin ixe alla den exo vri teleport se aftin tin perioxi apo java server... apo off server to menu den to exo di kai den xero mipos exei kai alages..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock