Jump to content

[BUG]enChaNt...MONO GIA ELLINES!


Blane

Recommended Posts

paidia dn ksero an einai moufa i oxi afto to kolpo p eipe o filos mas alla molis tora ston noobwars ekana ena demon fangs +8 (dokimastika na do an pianei) kai tora tha to dokimaso kai homu thx man nice shareee

:o :o :o :o :o :o :o :o

Link to comment
Share on other sites

to kolpo ine ena ..i mallon oxi koplo apla xeris oti 8a pai sigoura oso 8es ..oses fores egw dokimasi exi petixi .....pernoume polles fores to oplo pou 8eloume gia paradigma as +haste to pernw 10 fores pernw scroll ke ta kanw ola +3 .....meta pernw 10 scrooll ke bazw 1 se ka8e ena arxizoun ke spane me rika s exoun ime arketas omos sto telos 8a dis to weap s ke 8a ine i +9 i +10 .....ston pwnage to exw +15 apo auto :) ......

 

dokimaste se high rate rpwta ...de fernw kamia ef8ini an fate ta aden a sas se weap ke scroll...

 

ma enoeite oti etsi 8a kanei enas logikos an8rwpos OE ta panta se srvr me megala adenas rates

Link to comment
Share on other sites

Gia osous theloun na doune pws einai ta enchant rates kai oti einai kathari tyxi, beite ston http://l2pulse.ru/ (5000x) .  Einai L2 C4 Off kai ta enchant rates einai idia me pollous allous omoious (BnB, E-Global, TheGame, L2Gold klp klp). Adena vgazeis poly eukola opote einai kali eukairia na dokimasete to enchant.

 

Ama kathisete arketes wres gia enchant, tha deite pws ta arcana mace ginontai poly pio dyskola apo oti ta angel slayer, dragonic bow, shining bow klp klp. Episis, armors/jewels pane mexri +8 to poly, meta crystals.. Twra giati synbainei auto, den kserw... Kathari tyxi apla.

 

To 1/3 pou prepei na spaei kanonika, isxyei se dragonic bow klp. Arcana mace yok!!!

Link to comment
Share on other sites

L2x (O PALIOOOOOOOOOOS) me to adena bug pou eixa brei... Eixa peripou kamia 100kkk na ksodepsw, kai xalasa ta 25, (meta egine rr gia fix ;D) kai egw to mono pou ekana htan +9 jewels (that's true koyfo, mhn sou pw apo to +6 ekei einai to palouki, +7 phgan ola  sxedon meta) kai kati +13 oplakia... AM oute +10 ^^ Alloi pou tous to pa kanane 2-3 +16, apla stathika gademis ti allo na pw ^^

Link to comment
Share on other sites

to kolpo ine ena ..i mallon oxi koplo apla xeris oti 8a pai sigoura oso 8es ..oses fores egw dokimasi exi petixi .....pernoume polles fores to oplo pou 8eloume gia paradigma as +haste to pernw 10 fores pernw scroll ke ta kanw ola +3 .....meta pernw 10 scrooll ke bazw 1 se ka8e ena arxizoun ke spane me rika s exoun ime arketas omos sto telos 8a dis to weap s ke 8a ine i +9 i +10 .....ston pwnage to exw +15 apo auto :) ......

 

dokimaste se high rate rpwta ...de fernw kamia ef8ini an fate ta aden a sas se weap ke scroll...

 

 

to exo dokimasei se polla server alla to poli na paei +14 meta spaei:( moufa kata tin gnomi m

Link to comment
Share on other sites

Gia osous theloun na doune pws einai ta enchant rates kai oti einai kathari tyxi, beite ston http://l2pulse.ru/ (5000x) .  Einai L2 C4 Off kai ta enchant rates einai idia me pollous allous omoious (BnB, E-Global, TheGame, L2Gold klp klp). Adena vgazeis poly eukola opote einai kali eukairia na dokimasete to enchant.

 

Ama kathisete arketes wres gia enchant, tha deite pws ta arcana mace ginontai poly pio dyskola apo oti ta angel slayer, dragonic bow, shining bow klp klp. Episis, armors/jewels pane mexri +8 to poly, meta crystals.. Twra giati synbainei auto, den kserw... Kathari tyxi apla.

 

To 1/3 pou prepei na spaei kanonika, isxyei se dragonic bow klp. Arcana mace yok!!!

 

 

Simfono apolitos.Epeza ston L2ultimate x45 server.Ta Am pigenan panta apo +5 mexri 8 me to zori na eixe ftiaxei enas kolofardos +10.Ola ta alla weap alla idika ta bow +16/+17/+18 mexri ekei eftiaxnan oi perisoteroi.Ala ta AM g....i

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock