Jump to content

Tyxh i atyxia? WTF??


killer666

Recommended Posts

File den ksero kata poso einai alithino afto pou mas les ala pistebo oti se olous exei tixi na sikosoun kati kalo apo pk i k na xasoun paralila k den einai anagi na to kanoume k topic gt tora tha eixame ametrita tetia topic.

Link to comment
Share on other sites

Sto l2 elite imoun asxetos, oute lefta gia donate ithela na xalasw oute tpt!!

mia mera paw wall of argos stis arxes itan polla atoma... gyrw stous 30 - 40 peripou!

erxete enas me pk mprosta se olous ton riksame kai sikwsa +21 Arcana kai eixa xoro mono gia

ena item sto BAG mou!

Tote pou egine afto itane spanio na evlepes  +13 / +15 kai entelws spanio na vlepeis +16!

Apli tyxh? den kserw, tin idia mera enas friend mou eixe sikwsei +20 Arcana kai me koroideve oti den tha exw

egw pote tetio, 3 meres meta sikwsa kai Dusk Shield!

 

Meta apo ligous mines peripou enas friend mou mou elege oti egine kati kai oti apo tote tha me erixne aneta..

tespa.. telika gia na min polylogo tou kanane trade kai tou dwsane : +20/+10/+10/+10 Elite robe

kai full elite jewls +10. Katalathos egine kai tou leei o allos yparxei re file periptwsi na mou ta ksanadwseis?

I apadish tou filou mou kserete vevaia pia itane.

 

3 mines meta ton klepsane ton friend mou se internet cafe malon, dld mono etsi me keylogger..

Apogohtefthike kai apo tote den ksana epeksai pote L2!!!

 

Sxoliaste kai an exetai mia paromia dikia sas istoria peite tin meirasteite tin me emas!!

 

 

Ηah, και υστερα σου λεει πως ο καθε random-ακυρος του σερβερ σου ερχετε την επομενη μερα με full items..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
" post="800990" timestamp="1262967869"]

Killer666 Kai meta ksipnas?? p sikwses kai +21 kai tin alli mera enelws tyxaia sikwse kai o filos s arcana +20 oute sta psemmata dn eisai kalos .

 

Poli Kalo Gia Na Nai Ali8ino .

 

Filos. Go spam allou. Min ksethavete topics 2 minwn ++ .

Min krineis giati tha se krinw.

Epeidh eisai atyxos kai den exeis sikwsei pote oute no Grade Sword shmainei oti kai se emena

i kai se allon den exei tyxei kati paromio??

An exeis na moirasteis kati edw ok. alliws gf apo to topic mou.

Link to comment
Share on other sites

" post="801135" timestamp="1262972102"]

go spamm?? siguros?? alloi spammarune edw mesa tsimpa ena -1 na ma8eis ti ine spamm.

 

+  /  -  karma dineis mono an yparxei kapios logos. Epeidh eisai nevriasmenos den shmainei oti mporeis na mou dwseis

( - ) karma.

Reported epeidh ekanes double post kai epeidh me xlevazeis.

Den sou dinw afto to dikaiwma. Go play pacman.

Link to comment
Share on other sites

" post="801135" timestamp="1262972102"]

go spamm?? siguros?? alloi spammarune edw mesa tsimpa ena -1 na ma8eis ti ine spamm.

 

lol? milaei kai to kathe anapiro pou exei 54 post kai eskase 8 euro gia na exei galazio onoma kai milaei ROFL

Link to comment
Share on other sites

epeidh exei polu flame edw as to kleiwdsei kapoios paidia!

 

flame? Ok.. omws otan arxizei ena thread gia na pei kati pou tou sinevei kai o alos tn koroidevei kai ton apilei me - 1 karma les kai tha pathei tpt ama t kanei -1 lol diladi me to anapiro

Link to comment
Share on other sites

se pio net???ama einai nikaia egw ton eklepsa :D

 

Oxi den itan nikaia. atyxhses. Nea iwnia - athens.

 

epeidh exei polu flame edw as to kleiwdsei kapoios paidia!

 

kalutera min spammareis gia na pareis post.

 

flame? Ok.. omws otan arxizei ena thread gia na pei kati pou tou sinevei kai o alos tn koroidevei kai ton apilei me - 1 karma les kai tha pathei tpt ama t kanei -1 lol diladi me to anapiro

 

eipame yparxoun kai anapiroi. den kserw an mou evgale karma alla kai na me evgale tha mou egine restore.

thanks gia tin yperaspish :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΙΛΕ

 

ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΒΑΖΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕΡΙΚΑ ΔΑΚΡΥΑ ΚΥΛΗΣΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...