+16 ston the game pvp se 1 min?

hi.i see many +16 weapons in the game now,i asked somebody and he told me thai it is bug,also he told me that you can do your weapon +16 with buying 100 stone of purity,but i see players that they go in grocery shop with their +0 weapon and they get oute with +16 :O in a minute,but the grocery shop dont have stone of purity.is there any id to use it with maxtors help to buy stone of purity?. sry for bad english.

re pedia eleos.ehi gemisi o server me +16 opla.kapios m ipe oti agorazis kati( 100 stone of purity)ala den poulane sto grocery stone of purity.eho di atoma p pane sto grocery shop xoris na exoun + weapon,k mesa se ena lepto vgenoun me +16.ELEOS.mipos iparxi kana id gia to help tou maxtor pou na vgazi stone of purity?

hi.i see many +16 weapons in the game now' date='i asked somebody and he told me thai it is bug,also he told me that you can do your weapon +16 with buying 100 stone of purity,but i see players that they go in grocery shop with their +0 weapon and they get oute with +16 :O in a minute,but the grocery shop dont have stone of purity.is there any id to use it with maxtors help to buy stone of purity?. sry for bad english.

re pedia eleos.ehi gemisi o server me +16 opla.kapios m ipe oti agorazis kati( 100 stone of purity)ala den poulane sto grocery stone of purity.eho di atoma p pane sto grocery shop xoris na exoun + weapon,k mesa se ena lepto vgenoun me +16.ELEOS.mipos iparxi kana id gia to help tou maxtor pou na vgazi stone of purity?[/quote']

pola iparxoun pou de prokite na ma8is an sinexisis na klevis accs opos ekanes me tou filou mou tou evoui krima pou 8a minis mono me tattoo nma ta poulas 7 kai 5 mil paliokleftara.

KrOuStAmOiLa me +16carnage kai +17 soul bow

HELP gia ta stuck buffs ama me help 8a sas po buggs gia adena kai gia pola kk ????? stilte email sto dime_grk@yahoo.com kai sas iposxomai ena kalo melon sto lineage2 ..

re mages edw mirazomaste oti bugs kai oti alo exei o ka8enas ala oxi na ta (oxi na ta dimosiefsoume alla me pm kai se atoma pou ta epistebomaste :wink: ) leme me orous kai oso gia ta stuck bufs ama psaksis mesa sto foroum 8a bris kai ama ikseres tosa pola bugs man tora den 8a zitakes boiuia gia stuck buffs

HELP gia ta stuck buffs ama me help 8a sas po buggs gia adena kai gia pola kk ????? stilte email sto dime_grk@yahoo.com kai sas iposxomai ena kalo melon sto lineage2 ..

HELP gia adena kai gia polla kk ama me help 8a sas po buggs gia stuck buffs????? stilte pm edo sto forum kai sas iposxomai ena kalo melon sto lineage2 ..

kialles kane mou pm to mail sou i kati telos panton pou na mporo n ajero pote eisai igname na sou po ;) kai adena klp / Deathdemo . . . ;) dagger + alacrity kai kamia 100 gia back an min figei pote ...kai ante kane to 1 lvl 54 me tin mia ;)