Jump to content

[SHARE]Pos na ksereis se pious Servers Litourgei to HlaPex !


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hi guys  na sas pw auto p lete giato game guard to xerei olos o kosmos sry chris 18 p sto  leo alla to exo xanadei parapoles fores !!  iparxi kai tetio tool   kapos etsi nomizw legetai:

adventurer  :PP psaxe edo: www.download.com  

 

 

Koitaksa to site,auto pou leo ego sto topic dn exei kamia sxesei me auta pou exei ekei...

Link to comment
Share on other sites

to hlapex piani 100% se c6? (den milao gia sigkekrimenus server genikotera se c6 servers)Gt kapoioi lene oti to polu mexri c4

 

To an pezei to hlapex den exei na kanei me to an o server einai c1 i c6 exei na kanei me to an oi dimiourgoi tou server exoun balei asfalia.Se afto to topic leo pos na xereis se pious servers exoun balei i dimiourgoi tous asfalia kai se pious oxi.

Link to comment
Share on other sites

lipon katarxin ta .des files tou gameguard dn einai oti kioti dn iparxi periptosi na kanis decryption se .des sinithos einai 128bit encryption giayto den iparxi periptosi oxi na to kanis edit alla oute na deis tis edoles pou exi prepi na exis kapio epipedo gia na apokriptografis 128bita

haha oso gia true kai false dn pezi na einai toso apla = true , = false prepi na kseris Hexademical assembly etc

Date= 44 61 74 65 Hex

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

me anagkazete na spamarw??

 

 

(ipate pws den mporeis na parabiaseis to gameguard.

an o server den xrisimopiei tote ti ginete??

p.x. ston crazy to v.8 patch den trexei gameuard....)

paizei na lew kai arxidies ala den mporw na diabasw ti les gmw to mouni

 

 

mafe

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...