Jump to content

Hello and help


WeedPrince®

Recommended Posts

Hello guys.Kainourgios stin parea :)).Pios 8a me voi8isi me ton L2 InfoGate?:).To HlapeX den litourgi kai einai Interlude...kanena bug/exploit.PLZ :P To xriazome.Esto kai ena bug gia adenas :DDD

Thx apo twra kai elpizo na apadisi kapios :)

Link to comment
Share on other sites

Eleos gia servers me rates x 5000 theli adena bug,ante na itan x4 kai katw tote na se elega,mpravo!

 

Link to comment
Share on other sites

Katalava.

Euxaristw gia tin "VOI8IA".

As dokimasi kanenas na mazepsi adenas ston infogate me +10 opla.Se pernoun pk sinexeia :)).Giauto leo.Genika kanena bug omos gia c5?:S

Link to comment
Share on other sites

gia ton infogate  http://www.maxbastards.gr/forum/index.php?topic=6247.0

 

rixse mia matia auto...mikro alla kalo :P pianei

 

kai nai den ti8etai se kamia periptwsh 8ema Bot se auto to thread opote kapoios as to metakinhsei parakalw pros thn swsth meria :P

 

fatih sissy spammer stop that

Link to comment
Share on other sites

Tha Mporouses Na Peksis Kai Se Kapio Kalitero Server Tespa!!! Dokimase Auto Pou Lei O Noble Kai Mporis Na To Zitas Kai Kalitera.Oxi Etsi Opos To Zitas.Geia Sas Paidia Ime Kainourgios Stin Parea Exete Kana Hack Gia Infogate???.Dokimase Kai To Search Gia Auto Iparxi Dn Sou Kanw Kirigma Apla Diaforopoioume Apo Tous Alous[Ti Ipa Pali O Sofos]

Link to comment
Share on other sites

signomi gia to 2o apanoto post omos den voi8ise poli auto.Pite oti borite PARAKALW re pedia.Den to leo epi8etika auto sovara parakalw.Oi misoi einai buggarismenoi ekei mesa.

An pite ena bug gia adenas 8a me sosete

Link to comment
Share on other sites

Show ligo mercy dld, na peis adena bug gia kana 5x kala edaksi, alla x5k? Pio efkolo einai na kaneis farming adena para na psaxneis gia bug... Den iparxei...

 

TIP: Sikwse ena pt players apo to PC sou, gemise tous olous mp pots kai traba se ena meros pou den exei kosmo kai exei mesaia mobs pou den sou span ta nevra... Arxise na rixneis pots (kai na kaneis trade ta mp pots). Mexri na sou teleiwsoun, tha exeis se olous tous chars apo 2kkk an den ponesoun ta matia sou apo ta polla animation h an den kanei kana BOUF to PC ^^

 

Should i lock? Of course... Kamia sxesi me bot... Ase pou se ligo tha arxisoun na peftoun broxh ta requests... LOCKED!

 

@bymafe2 To mpaaa, tha mporousa na to parw kai san spam kai oxi apadhsh, alla eisai tixeros... No -1 for you, just a warn... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock