Jump to content

[Share-L2J]Preconfigured Interlude Pack By Crafter(me)


Recommended Posts

LoL!! Den paizei C/P Einai To TopiC..Ante Na Exeis Addari Kanena Custom..Ti Allo Tha Doume Edwmesa..An Einai Kai Egw Arxizw Kai Kanw DowLoad Ola Ta Pack(s) Addarw 1-2 NPC Kai To Lew Diko Mou To Pack!!!!!!

What Ever..

Arki I Prospathia!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

an iposiazome kala aftos o server einai o l2rapstyle..i apla pire preconfiguared

 

Trade bug

Sublcass Exloit Fix

Phx Announce Fix

Phx Enchant Fix

Anti-Bot

 

full sta bugs itane..

Link to comment
Share on other sites

paidia  min download auto to pack... trwei gia plaka  NOOBISH ERROR 2 THE MISSION! osoi to exoun to pack exoun klisei ton server tous logo atomwn pou ksenerwnoun...dioti kati dithen hackers kanoun auti ti mlkia k rixnoun ton server.. to eixa kai egw to idio pack akribws alla emena molis m to kanane brika ta ip tou "bastardou" (sorry gia tin leksi) kai ebala enan hacker pou kserw (ton plirwsa basika) kai mpike sto  modem/router  tou kai ekane re-boot kai alakse  Pass User... kai etsi emine o allos 10 meres xwris sindesi gt perimene apo tin etereia/paroxo internet na tou dwsei to new pass...tespa afiste emena gia to kalo sas min to kateuasete tha sas hackaroun se 5 leptakia gia plaka.. egw pantos  xarika otan brika tin IP tou allou kai ton ekopsa to internet gia 10 meres na mathei na sebete o dithen hacker pou nomizei oti "gamaei" me ena  programm... edw an itan hacker autou dn tha mpename sto router tou gia plaka na  blepame stoixia kai pou menei pia topothesia p einai to spiti tou kai ola kai na tou alaksoume Pass gia plaka...oloi nomizoun oti einai hacker me ena  free download programm..hahaha as gelasoume...!!!!

Link to comment
Share on other sites

an dn exete dei o user einai banned ..

 

 

Request Locked

 

Se Parakalw Min To Pareis Gia Spam!

 

To Kserw A-Bytes oti o user einai banned apla epeidi sunexizoun kapoia atoma na to download afou dn einai locked pou kalutera thelei deleted gt kai lock na einai tha  exei ta  link gia download apla dn tha dexete reply to  post! apantisa kai egw gia na profilaksw opoion paei na to download gt an thelei me auto to pack na kanei enan server einai lathos...tou ton klinpoun se 2 leptakia gia plaka omws....

 

 

anyway sumfonw sto lock! kai kalutera? sto DELETE!

 

Link to comment
Share on other sites

Se Parakalw Min To Pareis Gia Spam!

 

To Kserw A-Bytes oti o user einai banned apla epeidi sunexizoun kapoia atoma na to download afou dn einai locked pou kalutera thelei deleted gt kai lock na einai tha  exei ta  link gia download apla dn tha dexete reply to  post! apantisa kai egw gia na profilaksw opoion paei na to download gt an thelei me auto to pack na kanei enan server einai lathos...tou ton klinpoun se 2 leptakia gia plaka omws....

 

 

anyway sumfonw sto lock! kai kalutera? sto DELETE!

 

 

to kserw file m dn to pernw g spam.. kane report gia lock epd exei pl spamm mesa ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...