Jump to content

[Share]L2J CT2.3 Preconfigured Pack Fully Custom!


Recommended Posts

gia mia akomi fora tha rotiso kai tha parakaleso na apantisi kapios pou kserei i to exei ftiaksei. Exw provlima me ta nema kai ta titl dr mporo na ta alakso kai exo provlima yparxei eidei server haze kai mpike kapios kai mou tin eipe pls an kserei kaneis pws ta alazoume as mou pei pls. pantos exo dokimasi ta panta ala tzifos pls voithiste

Link to comment
Share on other sites

gia mia akomi fora tha rotiso kai tha parakaleso na apantisi kapios pou kserei i to exei ftiaksei. Exw provlima me ta nema kai ta titl dr mporo na ta alakso kai exo provlima yparxei eidei server haze kai mpike kapios kai mou tin eipe pls an kserei kaneis pws ta alazoume as mou pei pls. pantos exo dokimasi ta panta ala tzifos pls voithiste

ServerName-e to anoigeis me to l2 fileedit

Link to comment
Share on other sites

tous kodikous pou tous vreisko sto www.l2jbrazil.com ?gt den ta vreisko mporei kaneis na ta kanei post edo plz

 

Oi kodikos einai autos www.l2jbrazil.com de mpeneis sto site kai tous vlepeis apla grafeis  ------>>>> www.l2jbrasil.com

otan sto zitaei sto extract

Link to comment
Share on other sites

gia mia akomi fora tha rotiso kai tha parakaleso na apantisi kapios pou kserei i to exei ftiaksei. Exw provlima me ta nema kai ta titl dr mporo na ta alakso kai exo provlima yparxei eidei server haze kai mpike kapios kai mou tin eipe pls an kserei kaneis pws ta alazoume as mou pei pls. pantos exo dokimasi ta panta ala tzifos pls voithiste

 

File mou anoikse ti database sou me navicat kai vres to ekeis arxeio....

fake_pcs

ekei mesa ta allazeis...

 

EINAI SIGOURO TO ALLAZEIS APO EKEI GT EXO FTIAKSEI METAFRASI OLO TO PACK STA AGGLIKA!!!

 

Link to comment
Share on other sites

gia mia akomi fora tha rotiso kai tha parakaleso na apantisi kapios pou kserei i to exei ftiaksei. Exw provlima me ta nema kai ta titl dr mporo na ta alakso kai exo provlima yparxei eidei server haze kai mpike kapios kai mou tin eipe pls an kserei kaneis pws ta alazoume as mou pei pls. pantos exo dokimasi ta panta ala tzifos pls voithiste

 

File mou anoikse ti database sou me navicat kai vres to ekeis arxeio....

fake_pcs

ekei mesa ta allazeis...

 

EINAI SIGOURO TO ALLAZEIS APO EKEI GT EXO METAFRASI OLO TO PACK STA AGGLIKA!!!

 

sorry gia ta dyo post eixe kolisei to pc mou pos to diagrafoume?

Link to comment
Share on other sites

se parakalo para poli afou exeis kanei metafrasi se parakalo poli mporeis na mou stileis i na valeis ta vasika pou xriazomai gia na ta peraso se parakalo poly giati de skampazo kai poli kala agglika pls

Link to comment
Share on other sites

i need help plz but english speaking i have error with this pack

i cant open clans this my error

 

bd2johe2y1qz.jpg :(

 

bro mpes mesa sto configs kai mpes sto server configs ekei tha breis auto # Database URL

# URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb (default)

# URL = jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb[/glow]

# URL = jdbc:sqlserver://localhost/database = l2jdb/user = sa/password =

URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb

kanto opws to exw kai tha doulepsei to idio kai  to login

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...