SSA+2

hi all.i am playing at the game pvp server.i have seen a lot of users selling SSA +2.what are these ss are doing??and how i can create thes???with enchant armor A??can you please help me???!??!thanks!

• 3 weeks later...

Actualy if you buy ss+ remember not to have any other ss with u,just sell the ss u have or trash them.After that buy the ss from the person that sells them and then to activate them you have to restart.After the restart u will have ss+.Hope it helps. :)

guys hi. exw ssa+6 opoios 8elei pm me se FortresGuard . den xerw to cheat alla xerw oti gia na piasei otan to agoraseis apo alon , den prepei na exeis oute 1 ss mzi sou. asta sto werehouse i dwsta se enan friend na sta krataei.den exw dei pote wmws bssa.mhpws yparxei kamia bugia mono gia ss kai oxi gia bss???

guys hi !!! breika to bug gia ss+. pernete ta ss sas pernete kai to scrollaki to weapon analoga kai me to grade pou 8elete.to koumponete kai ayto htan. exete ss+1.meta mporeite na to kanete kai ss+4 an 8elete me ton idio tropo alla to scrollaki na einai weapon oxi armor. thnx guys c ya

• 1 month later...