Jump to content

[GR]Ti mixanaki pisteuete oti einai kalitero? (125-135cc)


Versus

Recommended Posts

Nop dn exw diplwma alla se 2 xronakia m to dilwse o pateras m oti 8a m parei ama3i me dika t lefta mono ^^

 

Anyway mi bgainete ektos, an exete na peite kati sxetika me tin epilogi m euxaristws na sas akousw ;)

Link to comment
Share on other sites

Nop dn exw diplwma alla se 2 xronakia m to dilwse o pateras m oti 8a m parei ama3i me dika t lefta mono ^^

 

Anyway mi bgainete ektos, an exete na peite kati sxetika me tin epilogi m euxaristws na sas akousw ;)

 

9484x.jpg

 

Den nomizw na se xalaei enas tetoios road killer :P :)

Link to comment
Share on other sites

Ti Lete Re Paidia Pate Kala???Tou Lete Na Agorasei Z 125 Eno Tora Skeftete Na Parei Proti Fora Mixanaki Tha Skotothei Giati Den Tha Brei Z Mama Kai Deuteron Den Pisteuo Na Kserei Na Odigaei Me Simplekti Pantos Ama Thes Des Kana Crypton Kana Modenas(Pou Tha Breis Mama)Ase Ta Z.......

Link to comment
Share on other sites

Kana innova tha protina. I kana fx/astra (arxeo) mia kai einai to proto sou.

 

MAKRIA APO DIXRONA. Proton einai tromera epikindina gia arxh, deuteron

einai panakriba na sintirithoun (polla, POLLA problimata / benzines) kai fisika

opios exei z tou exei alaksei tin panagia opote tha sou paei o koukos aidoni (lol).

 

Link to comment
Share on other sites

Z pleon den ... Kana Astra opws eipe o aster 8a tan kalo ... Min pareis dixrono ( f1zr,z)  dn 8a boreis na koubalas oute gomena apo piso me tetia ladila pou bgazei h e3atmish... to mixanakh mama na einai apokliete , piwmeno 8a einai opote min skeftese kana gia 2xrono, pare astra ( metaxirismeno) kai an dia8eteis lefta pare Crypton - X - eguish to mixanakh..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...