Jump to content
  • 0

[HELP]me ton server mou


kissmeordie

Question

geia sas pedia exw problima ston server pws mporw na kanw BAN IP giati einai enas kai me apili me L2Phx.

ton exw GM kai ama ton bgalo tha me hackari

kai kati allo pou mporw na brw anti phx??!!

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

to karma mou to erikses prin kanw auto to post k to ksereis kala :)

 

vreikate ena koumpi k to patate averta kouvetra xwris logo :)

 

tespa kanw pm na mou to vgaloun giati de nomizw oti einai logiko epixeirima gia na faei kapios -1 karma.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to karma mou to erikses prin kanw auto to post k to ksereis kala :)

 

vreikate ena koumpi k to patate averta kouvetra xwris logo :)

 

tespa kanw pm na mou to vgaloun giati de nomizw oti einai logiko epixeirima gia na faei kapios -1 karma.

esy arxises flame legontas me ka8isterimeno kai ksero kala pote ekana to -1 karma otan eipes eisai ka8isterimenos esy den tha asxoli8o h kati tetio kai na sou vgaloun to karma tha sou ksana ego opote don't worry

Link to comment
Share on other sites

  • 0

lol,peigene stin selida 1,diavase pios to ksekinise auto,k tha katalaveis pios ksekinise to flame :)

OffTopic:den vlepo pou8ena flame tespa oti kai na les esy me apokaleses ka8isterimeno k oxi ego esena telos edo den tha katsw na asxoli8w allo extos aftou eimaste ektos topic tosh ora opote telos edo

OnTopic: file apla katevase kapio allo pack h kane compile kai perna anti-phx pou mporeis na psakseis kai na vreis sto mxc h extos an exeis oreksi gia bans :P gool luck m8

Link to comment
Share on other sites

  • 0

OFF:Egw prosopika flame den eida kanena!Anw,oti pei o KingStyle!

ON:File to ban IP ginete mesw tou loginserver/bannedip.cfg ,alla kata tn gnwmh mou den iparxei kanenas logos na to kaneis.

      Odws h lisi einai mia.Mesw compile oti liseis gt alliws k egw k o ka8enas pleon borei na bei k na se apilei.

      Prospa8ise na ma8eis apo compile(kati pou egw dn 3r akoma:P).Kai mesw tn adds ekei 8a eisai GG.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

karma  fixed dn itan flame apla dn katalaves kala to post tou k aftos adidrase ipervolika dioti ton prokaleses me to -epic fail to post sou- ...+oti eprepe na dosis warning prota

 

an ime la8os kapios mod na to fix

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Filemu ixa kego provlima me phx alla oxi me gm me plyer epidi potemu den katafera na kanw compile. epsaxa na vro ena kalo pack me protect. an den pathis den tha mathis etc ksekinisa kego anti na kitaksw pack me protect kitaga ta custom :// se katalaveno aderfe kitakse gia mena an mporesis na ton kanis compile ke na se voithisune edo ta pedia gia na min xalasis oli tin douliasou ine krima.. i alios psaxe new pack me protect Phx.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock